zondag 3 januari 2021

gelukkig nieuw jaar

 zondag 3 januari 2021 




Gelukkig nieuw jaar dat wens ik een ieder toe. 

Het afgelopen jaar was wel een zeer bijzonder jaar. Je wilde dingen ondernemen en dan kon het niet. 

Je had een vakantie geboekt en die kon niet doorgaan. De datum verschoven en wederom kon het niet doorgaan. Nu is het dit jaar geworden en ik hoop dat het wel kan. 

Want als je 70 jaar wordt wordt alles wel moeilijker. Lange afstanden reizen en allerlei zaken die er aan vooraf gaan worden moeilijker om te doen. 

Ja zeggen sommige mensen om me heen. Het is je niet aan te zien, maar ik antwoord dan meestal maar het is wel te merken en dat is ook geen probleem 

Maar zo in de herfst van je leven wil je nog graag zoveel dingen doen en dan is een jaar veel. 

Maar niet klagen maar dragen zeggen ze dan. Er zijn nog voldoende dingen om naar uit te zien en te ondernemen. 



We hebben het gezellig en dat is al heel mooi. 

We hebben het afgelopen jaar ook veel ondernomen ondanks de beperkingen. 

We zijn gelukkig niet getroffen door de Corona en hopen dat het ook zo blijft. 

We doen ons best en meer kunnen we niet. 

De afgelopen week hebben we Knippertjes, Rolletjes en Spekkendikken gebakken. 

Als klap op de vuurpijl zat ik op 31 december om 9 uur oliebollen te bakken en snert te koken. 

Het was allemaal lekker en eigenlijk heb ik teveel gegeten met als gevolg dat ik bijna een hele nacht niet lekker was. 

Fout begin van het nieuwe jaar. Heb me dan ook voorgenomen me te matigen. 

Zo hebben we allemaal wel goede voornemens en ik hoop dat ze allemaal uit mogen komen. 


Ik wens jullie allemaal een heel fijne eerste week toe in 2021 en hoop dat jullie volgende week mijn blog weer lezen. 

Ter afsluiting een stukje uit het nieuwjaarsconcert . Dat was ook zeer bijzonder in die prachtige zaal zonder publiek. 


Het stuk ONE ZORGEN trof mij. 



Geen opmerkingen: