zondag 1 september 2019

weer wat verbetering

zondag 1 september 2019

Het gaat weer iets beter met Max zijn broer. Hij heeft bijna 3 weken op de ic gelegen en ligt nu op de longafdeling. Er moeten nog onderzoeken worden gedaan en dan afwachten wat daar uitkomt.
Max moet ook naar het ziekenhuis er zitten cystes in zijn nieren en dat moet verder onderzocht worden. We hebben beide een nare verkoudheid onder de leden en hoesten alles bij elkaar. Heb zelf al een drankje gehaald bij de apotheek om het wat los te krijgen en volgens mij lukt dat. De afgelopen week is goed verlopen met de zorgen die er zijn rond Max en Max zijn broer. We gaan vandaag of morgen besluiten of we wel of niet naar Vlieland gaan.
De afgelopen week stond ook in het teken van storingen in de apparatuur. De afzuigkap maakte een verschrikkelijke herrie en ik dacht dat het een slak was. Het zelfde heb ik al eens eerder meegemaakt. De wasmachine begon te stampen en de magnetron gaf al heel lang storing. De monteur er bij en ja hoor daar kwam de slak. Storing verholpen....magnetron had zich zelf opgelost en de wasmachine dat worden nieuwe schokdempers. Er zit weer schot in de zaak. Ben maandag voor niets naar de borg geweest er zou een hele grote groep komen en er waren 4 gidsen nodig. Bleek de groep geen trek te hebben en zijn er maar 10 personen geweest dus konden er 3 gidsen weer naar huis. Dinsdagmiddag heb ik wel gewerkt en in plaats van gisteren werk ik vanochtend. Begin om 7.30 uur om de boel te openen, want de drie borgen tocht begint en eindigt in Slochteren bij de borg. Een hele tocht van oude voertochten. Afbeeldingsresultaat voor drieborgentocht 2019
Even afwachten hoe dit gaat verlopen. Vanmiddag gaan we naar Elise op verjaardag ze viert morgen haar derde verjaardag maar vanmiddag geeft ze een feestje.
De rest van de week is even afwachten wat we gaan doen maandag gaat Max nog weer naar zijn broer en dan besluiten we of we dinsdag gaan naar Vlieland of niet.
We wachten ook even op een oproep voor Max om naar het ziekenhuis te gaan voor verder onderzoek. Dit zijn allemaal zaken die wat onzeker zijn en de lust om weg te gaan even weg nemen.
Volgende week laat ik wel weten wat het is geworden.
Ik wens jullie een hele fijne week toe.
Ik sluit af met spiegelbeeld van Willeke Alberti Zong ik vroeger veel.



Geen opmerkingen: