zondag 25 augustus 2019

het gaat wat vooruit

zondag 25 augustus 2019

Het gaat wat vooruit met de broer van Max. Hij is van de IC overgebracht naar de medium care.
Ligt nog wel aan het infuus en mag af en toe even van zijn bed af. Dit wordt volgens mij een lange adem kwestie. Inmiddels is Max aan het sukkelen met waarschijnlijk nierstenen en daarvoor moet hij maandag een onderzoek ondergaan. Zelf ben ik al gewend aan de medicatie verhoging en ik moet zeggen ik voel me beter. Veel gedaan de afgelopen week. En ook een aantal kilometer gereden op de fiets en gelopen. Tevens hebben we een rit met de auto gemaakt en hebben even een blik geworpen in Gasselte om te kijken hoe daar alles er bij staat. Tevens ben ik naar de kapper geweest en ook naar de fotograaf om pasfoto's te laten maken voor een nieuw rijbewijs. Mijn rijbewijs verloopt in september en ik dacht moet er maar op tijd bij zijn. Nou dat was eigenlijk nog niet nodig want kan mijn nieuwe rijbewijs a.s. woensdag al weer ophalen. En toen ging onze afzuigkap plotseling raar doen. Ik denk dat er een slak in zit.....maar ja hoe krijg je die er uit? Dat is een opgave voor de volgende week.
Verder heb ik niet zoveel te melden deze keer. We gaan een nieuwe week tegemoet.
Maandagmiddag gidsen in de borg en wellicht dinsdagmiddag werken inval voor iemand maar dat weet ik nog niet zeker en zaterdagochtend ook werken in de borg. We moeten ook besluiten of we nu de week daarop naar Vlieland gaan of niet. Dit i.v.m. de toestand van Max zijn broer en de toestand van Max zelf. We hebben geboekt en ook al betaald. Dus dat is even bekijken wat wijs is in deze.
Afbeeldingsresultaat voor vlieland
Ik wens jullie een fijne week toe en hopelijk tot volgende week.
Ik sluit af met de Posthoorn Galop van de gebroeders Brouwer

Geen opmerkingen: