zondag 29 april 2018

feest

zondag 29 april 2018
Het was feest de afgelopen week. Feest omdat we onze auto weer op konden halen. Hij is weer helemaal de oude en ik hoop dat ik geen nieuw ongeluk veroorzaak, want ik ben in deze auto steeds de brokkenpiloot. Afbeeldingsresultaat voor mazda cx 5 donkerblauw
We zijn deze week ook verder gegaan met het klaar maken van de tuin. Donderdagmiddag had ik een afspraak bij de dermatoloog en wat ik al vermoede is uitgekomen steunkousen en veel lopen was het advies. Alles functioneerde verder nog goed. Dus doorgaan met ademhalen en het leven. Vrijdag was het ook weer feest.......de koning kwam zijn verjaardag vieren in Groningen. Het was een bijzondere manier maar ik vond het leuk en waardig. Heb het voor de TV bekeken en heb alles met belangstelling aanschouwd.
Afbeeldingsresultaat voor koningsdag GroningenAfbeeldingsresultaat voor koningsdag GroningenAfbeeldingsresultaat voor koningsdag Groningen
Het was geweldig.
Gisteren hebben we boodschappen gedaan en het was erg druk overal de bakker was bijna uitverkocht om 10 uur in de supermarkt was het verschrikkelijk, niet om door te komen. Bij de bloemenhandel stonden de auto's einde en ver dus zijn we maar doorgereden en hebben verse rabarber gekocht een stuk verderop. Staat ook al in de koelkast en daar kunnen we vandaag van snoepen. Maar nee dat gaan we niet doen. Onze kookplaat heeft het begeven na 15 jaar en we hebben een nieuwe besteld die wordt de komende week geleverd. Dus moeten we ons een paar dagen behelpen en dat lukt best maar vandaag gaan we uit eten. Eerst ga ik werken in de borg en dan gaan we op stap. Wat het wordt laat ik volgende week weten. Ik stop er mee en wens jullie een fijne week toe. Groetjes.
Ik sluit af met het lied de leugenaar van Mariane Weber en jullie mogen raden waarom ik die laat horen.

Geen opmerkingen: