zondag 3 juli 2016

prachtig

zondag 3 juli 2016
Het was prachtig om even rond te dobberen in de haven van Delfzijl.


Hierbij een kleine indruk van wat we gezien hebben. De haven zelf was ook een spektakel maar dat boeit me niet zo. De muziek was ruim verzorgd, maar helaas niet mijn smaak en veel te hard.....oorverdovend. Eten en drinken hadden we al gedaan dus die friettenten en poffertjes kramen met stroopwafels waren ook niet aan ons besteed. Maar het was gezellig druk en het weer viel ook nog mee. Er vielen een paar buien maar dat mocht de pret niet drukken. Morgen gaan we de schepen waarschijnlijk even uitzwaaien.
Het beloofd een wat rustige week te worden met wat mooier weer. Vrijdag gaan we naar de voorstelling "Pauperparadijs"in Veenhuizen. Dit beloofd ook een mooie voorstelling te worden.
Wie weet en het weer beloofd ook nog goed te worden. Dat moet ook, want de kaarten waren niet goedkoop en het is een openluchtvoorstelling. We zullen zien.
Zaterdag mag ik weer een rondleiding verzorgen in de Fraeylemaborg en dan is het al weer zondag, tijd voor een nieuw blog. Wat gaat de tijd snel.
Vijf jaar geleden zaten we in deze tijd tussen het overlijden van mijn moeder en haar begrafenis in.
De afgelopen week kreeg ik het bericht dat een oud collega van me is overleden. Zo gaat het maar door. Mensen komen en gaan. Gisteravond hebben we een gezellige avond gehad bij Max zijn oud buren in Glimmen die hebben ons uitgenodigd. Toch leuk dat mensen nog aan je denken en je graag bij hun evenement willen hebben. Ook dat is al weer bijna 4 jaar geleden dat Max is verhuisd naar Kolham en we hier ons huis verder hebben opgebouwd met een mooi resultaat.


Hier open wij nog lang van te kunnen genieten samen.
Hiermee wil ik dit blog weer beƫindigen en jullie allemaal een fijne week toe wensen.

Ik sluit af met een stukje klasiek.....nou een stukje  bijna een uur. Het Requiem van Mozart in D minor. Voor al die mensen die ik wil gedenken.

Geen opmerkingen: