zondag 26 juni 2016

hervormen/reorganiseren

zondag 26 juni 2016 
Het wordt tijd om te reorganiseren en orde te scheppen in de EEG.
Groot Brittannië er uit is een prima zaak die liggen toch altijd dwars. Het zijn mensen die hangen naar de oude tijd en daar kunnen ze maar beter in blijven hangen.
Kunnen wij hier aan het vaste land ten minste verder. Maar dan is het nog niet klaar........Nu moeten we de boel gaan reorganiseren en wel een EU maken voor de Noordelijke landen en één voor de zuidelijke landen, want dat werkt ook niet goed met elkaar samen. Kunnen we de gebouwen ook gelijk verdelen. Noord in Brussel

en Zuid in Strastsburg

zijn we ook gelijk van die geldverslindende volksverhuizingen af.
Bijkomend voordeel is ook nog dat Duitsland dan de baas kan spelen in het Noorden en  Frankrijk in het zuiden en ik wens ze allemaal veel sterkte toe.
Het is toch een zooi in de wereld. Rutte zou wel eens laten zien wat hij allemaal kon in het afgelopen half jaar.......????? Wat is het geworden.....alleen maar een grotere chaos. De vluchtelingen komen, is het niet via Griekenland dan wel via Italië. Het zijn net mieren ze komen overal vandaan. We zullen ze welkom moeten heten, maar waar het toe lijdt. Ik zou het niet weten. Las een artikel in de krant dat we geleidelijk worden overgenomen door deze mensen en wij straks hun gewoontes moeten overnemen. In Duitsland zijn al politieagenten en rechters bang voor hun omdat ze voortdurend bedreigd worden. Dus laten we nog even genieten en dan ons schrap zetten. Het zal een niet al te rooskleurige toekomst worden.
Wij hebben al heerlijk kunnen genieten van onze veranda en alles wat er groeit en bloeit.
de afgelopen week was het ook genieten van alles wat ons weer te beurt viel.
Zo hebben we genoten van de voorstelling in de tuin van de Fraeylemaborg. De voorstelling was genaamd "de dames Macbeth"

Het was prachtig weer en we hebben genoten.

Vrijdag ben ik op stap geweest met mevr. Riepma, Jantje en Enna. Een gezellige dag en we hebben weer lekker bijgekletst. 's avonds nog op verjaardag visite bij Sander mijn neef en zaterdag het huis, de auto en de tuin een flinke beurt gegeven. Zo kunnen wij de zondag wel weer rond komen.
We krijgen bezoek van de schoonzus en broer van Max en dan vliegen we de nieuwe week in.
Delfzijl ontvangt zijn zeilschepen voor de Delfsail en wij gaan donderdag een rondvaart maken langs al deze prachtige schepen.

Ik zie ze al aankomen op zee.
Hoe het was en wat we hebben gezien laat ik de volgende week wel weten.
Voor de komende week wens ik de hoge pieten van de EEG en die Britten heel veel sterkte.
En ik hoop dat jullie genieten van andere dingen en een hele fijne week hebben.
Ik sluit dan ook af met de Europahymne.

Geen opmerkingen: