zondag 10 juli 2016

Genieten

zondag 10 juli 2016 
Het was genieten in Veenhuizen. De voorstelling "Het Pauperparadijs"was in één woord geweldig.
Wat een spektakel. We hebben het getroffen wat het weer betreft het was gelukkig droog en het is geweldig georganiseerd. Maar ja dat moet ook wel, want duizend mensen in goede banen leiden dat houdt ook wat in.
 
De rol die Dragan Bakema speelde was ook geweldig maar daarmee wil ik niets af doen aan al die andere acteurs die ook geweldig hun best deden.

Zou zo nog een keer gaan, maar er zijn geen kaarten meer te koop, dus dat gaat niet gebeuren.
Verder is de week rustig verlopen en komt er een rustige week aan.
A.s. zaterdag ga ik voor een reünie naar Den Bosch van ons afwas clubje van de Zonnebloem boot.
Heel fijn om elkaar weer te ontmoeten. Een boottocht over de Dieze en een Bossche bol eten en ter afsluiting een etentje met elkaar en dan weer in de trein terug.
Ik verheug me er op.
Je vaart hier onder Den Bosch door en daar worden nu lichtbeelden vertoond ter gelegenheid van het Jeroen Bosch jaar.
Ben heel benieuwd.

Dit is die Bossche Bol. Dat wordt volgens mij genieten.
Maar voor dat het zaterdag is moet de Borg nog even in de bloemen gezet worden en dat gaat woensdag gebeuren samen met Bea.

Je ziet ze overal weer.....de Lisdodde's dus wordt het volgens mij wel tijd om die in de stukken te verwerken. We zullen zien wat we samen gaan doen. Maar het is altijd leuk om dit weer op te pakken. Ik laat me de komende dagen inspireren.
Een fijne dag allemaal en de groetjes.
De afsluiting is de vier jaargetijden van Vivaldi  "De zomer" natuurlijk het wil in het echt nog niet zomeren dan maar via de muziek. 

Geen opmerkingen: