zondag 25 september 2011

Het is zondag

Zo het is zondag en best spannend. Morgen ga ik een week weg. Heb me opgegeven als vrijwilliger bij de Zonnebloem en nu ga ik een week op vakantie met de Zonnebloem. Ben heel benieuwd welke mensen ik zal ontmoeten en wat ik zal moeten doen. Het is een activiteiten week en dat spreekt me wel aan. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer en kunnen we met elkaar genieten van het programma. Het is niet makkelijk of eigenlijk mij niet mogelijk om via mijn i-phon het blog bij te werken. Dat zal voor straks nog moeten veranderen. Als ik geen computer ter beschikking heb kan ik het blog niet bijwerken, dan zullen de volgers en lezers even een weekje geduld moeten hebben. Ben benieuwd hoe het gaat.
Tot gauw. De zonnebloem kleurt je wereld

1 opmerking:

Jeugdbegeleiders Cursus Drenthe zei

Hoi Bert, een hele fijne week gewenst! En een blog bijwerken op de iPhone is volgens mij best te doen. Kijk eens bij http://blogpressapp.com/ daar kun je ook kiezen voor Blogger. Het is een hele gemakkelijke manier van loggen. Succes