zondag 7 januari 2024

rust

 zondag 7 januari 2024 

Rust dat is een goed ding. Na alle inspanningen is het goed om bij te komen van alle drukte. Dinsdag zijn de buurvrouw en ik begonnen om de versiering in de kerk weg te halen. Later kwam er nog een vrijwilliger langs en hielp ook mee en rond 12 uur hadden we bijna alles opgeruimd. Mooi resultaat. Maar wat erg naar was dat we  op oudjaar het overlijdensbericht kregen van Mia.

Ze was al lang ziek en wist dat ze niet weer beter zou worden. Maar toch het overlijden komt altijd als een overval. Donderdag zijn we naar het afscheid geweest. Een hele persoonlijke en waardige dienst. En zo neemt het leven weer zijn gang. Kijken wat het nieuwe jaar ons te bieden heeft. 

Gisteren hebben we met Janneke onze schoonzus haar 70e verjaardag gevierd. Ze verblijft al een paar jaar in een verzorgingshuis maar stelde het op prijs dat we aandacht aan haar verjaardag besteden. Gebak en koffie hebben ons goed gedaan. Er waren nog wat gasten en zo vloog de ochtend voorbij. 

Verder hebben we de nodige rust genomen en wachten we nu af wat het weer ons gaat brengen. Sneeuw en veel kou staat ons te wachten. Maar we wachten af. 


A.s. donderdag is er een nieuwjaarsbijeenkomst van de Fraeylemaborg. Dat is anders met een nieuwe leiding kun je dit verwachten. Ik laat me verrassen. 

Vrijdagavond gaan we naar een voorstelling van Bob en Adriaan. Dat is een concert wat de inwoners van Kolham wordt aangeboden. 

En dan hebben we het weekeinde weer voor de deur en wordt het tijd dat ik een nieuw blog schrijf. 

In de tussentijd neem ik de rust. 

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe. Groetjes. 

Ik sluit af met een nummer van Bob Heidema. RONDJE GRUNNEN. 


Geen opmerkingen: