zondag 26 november 2023

voorbij

 zondag 26 november 2023

Het is voorbij. De verkiezingen zijn geweest en onze week op Ameland is morgen ook weer voorbij. 

De verkiezingen was een grote tegenvaller. De kiezers zijn achter de man aangelopen en hebben zich helaas niet verdiept in partijprogramma's. Dit wordt een grote flop. Ik denk dat we binnenkort weer moeten kiezen omdat ze geen regering kunnen vormen. maar goed de tijd zal het leren. 

Onze week op Ameland is voorbij gevlogen. Mooie locaties gehad om te suppoosten en mooie boeiende kunst gezien. Lekker gegeten op diverse plekken en een heftige storm meegemaakt. Hoogwater gezien en veel bekenden gesproken. 

Het was een feest om hier weer te mogen zijn. 

Maar het is voorbij. We gaan morgen met de boot van 11 uur en dan kan de dagelijkse gang van zaken weer beginnen. 

Vandaag even geen foto's dat komt de volgende week. 

Zit achter de laptop in ons appartement en daar kan ik dit niet allemaal voor elkaar krijgen. 

Daarom hou ik het deze keer kort. 

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe en hopelijk pakt alles goed uit. 

Ik sluit af met het lied van Ameland. 

Groetjes. 



Geen opmerkingen: