zondag 1 januari 2023

veel heil en zegen

 zondag 1 januari 2023

Veel heil en zegen dat wens ik jullie allemaal toe. Dat we maar vaak aan elkaar mogen denken. 


Ik hoop dat jullie weer trouw mijn blog gaan lezen in 2023 en als het niet goed geschreven is hou ik me altijd aanbevolen voor reacties en opmerkingen. 
Maar nu terugkijken op de afgelopen week. Ik kon de vorige week geen foto's plaatsen dat zal ik dan nu ruimschoots inhalen.



We hadden onze intrek genomen in Hotel van der Valk te Dordrecht. Ik dacht bij het boeken doe eens gek en boek een Wellness Suite. Dit was een verrassing voor Max en toen we aankwamen was dit een geweldige verrassing. 
                       

We keken onze ogen uit wat een ruimte. Maar we vonden beide dat dit ook wel kon tijdens ons verblijf. 
We hadden een kerstdiner besproken op eerste kerstdag en konden om 16 uur aanschuiven. 
Om ongeveer 19.30 uur zijn we weer naar de kamer gegaan om lekker uit te buiken. 


                                                                                               

                                                                                       



Tweede kerstdag hebben we een mooie autorit gemaakt door het Brabantse land en een stuk België. 
En dinsdag zijn we weer huiswaarts gegaan. Ook mooi om daar weer te zijn. Ik begon steeds meer te piepen en hoesten dus gelijk maar een afspraak met de huisarts gemaakt en daar kon ik woensdagochtend terecht. Onderzoek wees uit dat ik een middel kon halen bij de apotheek om het slijm los te krijgen. 
Dat gehaald en de volgende dag voelde ik al een verlichting. Donderdag zijn we op bezoek geweest bij Janny in Wagenborgen en vrijdag hadden broer en schoonzus oliebollen gebakken en dat is bijna een traditie.

Wij konden ook wat halen. Gisteren zijn we bij schoonzus Janneke op bezoek geweest en dat wordt steeds slechter. Moeilijk te verstaan en steeds veel huilen. We hebben samen chocolademelk/koffie gedronken en zijn na een uurtje weer vertrokken en thuis aan het koken geslagen. Zo waren we bij oudjaarsavond en hebben we gezellig naar de TV gekeken en zijn niet al te laat op bed gegaan. 
Nu is het 2023 en zullen we maar weer afwachten wat dit jaar ons brengt. Hopelijk een vredige wereld maar ik heb er een hard hoofd in. In deze wereld lopen een paar dwazen rond die alleen zichzelf belangrijk vinden. Het jaar zal voor mij wel veranderen. Nu ik gestopt ben met de werkzaamheden voor de borg heb ik meer tijd voor me zelf en Max en zullen we meer tijd nemen om leuke uitjes te maken. 
Gaan we nog weer naar de Wellness Suite? Nee...we hebben best wel genoten van de ruimte, maar als je kijkt wat je daar bent dan weegt dat niet op tegen de voordelen. Het hotel heeft een prachtig zwembad met sauna op de 14 etage en daar kun je als gast ook gebruik van maken tevens is er een fitness ruimte aan verbonden die ook gebruikt kan worden. Wij hadden nu zelf een sauna en de beschikking over een ruimte om te rusten met een grote TV. In de ruimte waar het bed stond was ook een TV. De kamers in dit hotel zijn zo wie zo al ruim en dan alles afwegende zouden we het na deze ervaring niet weer doen. 
Het was een leuke ervaring. 
Tot zover onze belevenissen. 
Nogmaals een heel fijn en gezond 2023 dat wens ik jullie toe waar je ook verblijft. 
Ik sluit af met nog een paar foto's van het Hof van Holland in Dordrecht waar we zaterdag zijn geweest. 


                                                                                
Prachtige stad Dordrecht.

Als muziek laat ik deze keer een liedje horen van Vader Abraham die onlangs is overleden. 

Hij zingt samen met Wilma Zou het erg zijn lieve opa. 






Geen opmerkingen: