zondag 25 december 2022

Kerst2022

 zondag 25 december 2022 1e kerstdag

Een paar weken geleden kregen we het idee om met kerst eens ergens anders te verblijven. 

Het is Dordrecht geworden in het mooie van der Valk hotel. Vrijdag zijn we vertrokken en na een vlotte rit kwamen we rond drie uur aan in het hotel. Had geregeld dat we een elektronische sleutel kregen, maar helaas die werkte niet. Dus naar de receptie en in een paar handelingen hadden we een kaart om onze intrek te nemen in de door ons geboekte kamer. Geweldig wat een ruimte het is een mooi hotel en van alle gemakken voorzien. Gisteren hebben we Dordrecht verkend. We zijn met de bus naar de binnenstad gegaan en hebben daar genoten van de markt en de drukte in de mooie oude binnenstad. Het hof van Holland bezocht en daar veel geleerd over de ontstaansgeschiedenis van ons land.. Prachtig weer gegeven met oude en nieuwe elementen. Vandaag gaan we om vier uur aan het kerstdiner. En dat beloofd wat. Hoe het geweest is laat ik de volgende week weten. De computer waar ik nu aan werk is zeer traag en daarmee kan ik geen foto's plaatsen. Daarom wordt het een korte blog deze keer. 

Ik wens jullie fijne kerstdagen toe en geniet van alles wat je mag beleven.

GROETJES

Ik sluit af met het halleluja 



Geen opmerkingen: