zondag 26 januari 2020

gelukt

zondag 26 januari 2020

Gelukt ja dat is het. De operatie van Max zijn oog is gelukt, het druppelen is begonnen en dat moet vier weken lang gebeuren. Dan kan Max zijn nieuwe glazen aan laten meten.
Woensdagavond was de eerste bloemschik avond dit jaar en het was gezellig en we gingen allemaal met een mooi stuk naar huis.
Afbeelding kan het volgende bevatten: plant
Hij staat nu in onze serre. Ja die is klaar en we hebben hem in de loop van de week ingericht.
Afbeelding kan het volgende bevatten: zittende mensen, tafel, plant, woonkamer en binnen
Zie hier het resultaat. Dit wordt genieten hoop ik.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Zo heb ik de afgelopen week gewerkt in de borg en viel ik midden in een feestelijk moment.
De borg heeft van de bank giro loterij € 250.000,00 ontvangen. Mooi bedrag die wordt toegevoegd aan het budget voor de renovatie.
Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, lachende mensen, staande mensen, hoed, boom en buitenAfbeelding kan het volgende bevatten: 6 mensen, lachende mensen, staande mensen, hoed en buiten
Een heel leuk moment.
De voorbereiding rond de demo van Hanneke Frankema liepen ook door en het ging geweldig. Wat een toffe samenwerking als team groei en bloei maar ook met het team van de school het Aletta Jacobs college.
De aanmeldingen liepen binnen en bezoekers kwamen allemaal opdagen. We hebben een geweldige middag mogen beleven. Iedereen is tevreden naar huis gegaan voor zover ik weet. En sommigen als de gelukkige winnaars van de stukken die Hanneke had gemaakt.
Afbeelding kan het volgende bevatten: bloem, plant en tafelGeen fotobeschrijving beschikbaar.Afbeelding kan het volgende bevatten: plant, bloem en natuurAfbeelding kan het volgende bevatten: bloem
Afbeelding kan het volgende bevatten: bloem en plantAfbeelding kan het volgende bevatten: bloem, eten en tekst
Dit is een greep uit het vele moois dat voorbij kwam.
Zo is het inmiddels al weer zondag het begin van een nieuwe week. Die een beetje in het teken staat van afscheid nemen. Het zal mijn laatste vergadering worden als voorzitter van het bestuur van de
VVE. We gaan de agenda opstellen voor de jaarvergadering die in februari zal zijn en dan zit mijn taak er op. Het appartement is verkocht en ik treed af. Woensdag gaan we voor controle naar het ziekenhuis om te zien of het goed gaat met het oog van Max. De operatie was bedoeld om de oogdruk naar beneden te krijgen. Bijkomende gevolg is dat hij beter is gaan zien.......minder zware glazen.
Hopelijk is het geluk......als dat niet het geval is dan moet er weer een operatie volgen. Maar daar gaan we vooralsnog niet vanuit.
Donderdagavond moet ik nog een rondleiding door de borg verzorgen en dan vliegen we weer op het weekeinde af.
Hiermee besluit ik deze keer mijn blog en ik kan terugkijken op een fijne geslaagde week.
Met ook een moment van bezinning op vrijdag toen is stil stond bij de geboortedag van mijn moeder.
Als ze nog geleefd had zou ze 93 geworden zijn. Soms denk ik wel eens.......
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst en buitenMaar ja het is niet zo. Maar even rustig in de stoel zitten en aan haar denken doet goed.
Ik wens jullie een fijne week toe en hopelijk vinden we weer een moment volgende week.
Groetjes.Ik sluit af met Moedertje lief ik blijf van je houden
l

Geen opmerkingen: