zondag 15 december 2019

schrikken

zondag 15 december 2019

Het was schrikken afgelopen maandag. Max zijn oogdruk was nog veel te hoog met als gevolg operatie. Toen Max zei kan dit volgend jaar was het antwoord nee zo snel mogelijk in ieder geval binnen 6 weken. Er was een gaatje op woensdag dus daar maar gelijk ingesprongen. Eerst om 12.30 uur later bleek het ook om 10.30 uur te kunnen en zo kwam het dat wij woensdagochtend op tijd in het ziekenhuis zaten en de operatie van zijn linker oog kon beginnen. Het was spannend want het is Max zijn beste oog. Zijn broer heeft ook zo'n operatie ondergaan en dat is mislukt, dan speelt toch door je hoofd......hoe zal dit gaan. Het viel Max niet mee maar rond 12,30 uur konden we weer naar huis en zat zijn half hoofd in het verband. De volgende ochtend begon mijn werk.......verband er af en ik moet zeggen het oog zag er goed uit. Toen moest ik druppelen drie soorten drie keer per dag en aan het einde van de dag een oog kapje aanbrengen. Tot op heden verloopt dit allemaal goed.
Max is woensdag gebeld hoe het ging en in de middag moest hij terugkomen voor controle met als resultaat dat de druk behoorlijk was gezakt, maar nog niet voldoende. Dus als dit niet helpt moet er waarschijnlijk nog een keer geopereerd worden en worden er buisjes in aangebracht. Maar dat is allemaal afwachten a.s. dinsdag moeten we weer voor controle.
Tussen al deze bezigheden door heb ik meegeholpen om de borg in kerstsfeer te brengen en zit ik nu midden in de kerstmarkt dagen. Gisteren de hele dag geholpen en ik moet zeggen het was gezellig druk en de bezoekers zijn over het algemeen heel positief over de sfeer en aankleding.
 Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, lachende mensen, staande mensenAfbeelding kan het volgende bevatten: lucht en buiten
Zo zien Jet en ik er uit tijdens onze rondgang. en de engelen rennen ook rond
Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen
Zo sta je daar met een microfoon onder je neus en een camera op je gericht om even wat te vertellen over het feest op het landgoed. Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, staan

Afbeelding kan het volgende bevatten: boom, lucht en buiten
De laatste werkzaamheden worden uitgevoerd en het feest kan beginnen.
Afbeelding kan het volgende bevatten: boom en buiten
Afbeelding kan het volgende bevatten: zittende mensen, tafel en binnenAfbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, zittende mensen en binnen
Er zijn nog veel meer foto's te plaatsen maar ik maak voor volgende week nog een samenvatting.
Nu ga ik me snel aankleden en dan ga ik weer die kant op. De druppels zitten weer op zijn plek en dan ga ik weer even een steentje bijdragen daar. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe en hoop dat je de volgende week weer even mijn blog leest
Groetjes
Ik sluit ook deze keer weer af met wat kerstmuziek.
Het is ontspannen kerstmuziek voor op de achtergrond.

Geen opmerkingen: