zondag 7 april 2019

overleden

zondag 7 april 2019

Overleden ja dat is hij Renso Poort op de leeftijd van 73 jaar. Valt zo van de fiets en is overleden aan een hartaanval. Zo zitten we nog te praten over het feit dat hij gedotterd moest worden en dat hij zich verheugde op het feit als dat achter de rug was hij weer kon hardlopen wat hij zo graag deed.
Nu is hij er niet meer. Gisteren zijn we naar zijn uitvaart geweest.
Zo kun je maar weer zien hoe betrekkelijk het leven is. Je maakt plannen en het kan zo maar over zijn. Dus lieve lezers van mijn blog geniet en leef je leven zolang het kan.
 Afbeeldingsresultaat voor heupoperatie
Maandag zijn we bij Dick en Enna geweest. Gezellig en weer even bijgepraat. Enna is herstellende van haar heupoperatie en dat vlot nog niet zo. Heeft pijn, helaas maar ja het is ook nog maar zo kort geleden. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.
Toen we thuis kwamen kregen we dan het bericht dat Renso was overleden.
Hij betekende zoveel voor mevrouw Riepma en daar hebben we hem ook herhaaldelijk ontmoet.
Donderdagmorgen ben ik naar mevrouw Riepma geweest en het was erg om te zien hoe zij onder dit verlies lijdt. We gaan binnenkort even weer langs.
Dinsdag zijn we naar het verpleeghuis Maartenshof geweest om daar een bezoek af te leggen, daar kom je ook totaal gebroken weer weg als je dat ziet hoe een aantal dementerende mensen daar met elkaar verblijft. Ik weet niet hoelang dit nog moet duren. Het is een lijdensweg.
Afbeeldingsresultaat voor bloemdecoraties
Woensdagochtend heb ik heerlijk gewerkt met Bea aan de bloemstukken in de Borg. Gezellig en het vlotte allemaal goed. We gingen voldaan weer naar huis. Hebben afspraken gemaakt om de bloemen voor de expositie van de vrouwen van nu te verzorgen. Dat wordt een uitdaging voor de komende week.
Vrijdag was daar de fair vergadering als afsluiting en de laatste puntjes op de I te gezet.
Het weer kan zoals het er nu uit ziet spelbreker zijn maar verder loopt alles goed.
Gisteren was dus de begrafenis en voor vandaag gaan we genieten van het mooie zomerse weer. Voor de rest van de week gaan de temperaturen weer naar beneden maar vandaag gaan we de 20 graden halen met veel zon. Dat wordt fietsen volgens mij. Lopen gaat wat moeilijker, want ik heb last van mijn rechter knie. Weet niet wat het is en als het zo blijft dan ga ik toch maar eens de dokter bezoeken voor verder onderzoek.
Ik wens jullie allemaal een fijne week toe en zeg geniet van het leven.
Afsluitend laat ik het in paradisum horen.

Geen opmerkingen: