zondag 29 januari 2017

Trump

zondag 29 januari 2017
Afbeeldingsresultaat voor trump
De eerste week van regeren is voorbij voor Trump. Wat een verschrikkelijke man.
Volgens mij een autist, hij doet alles wat hij beloofd heeft zeggen sommige mensen. Kan zo zijn denk ik maar wat hij beloofde deugde al niet en dit dus ook niet. Hij komt binnenkort in grote moeilijkheden. Dit kan nooit goed gaan. Verdragen die naar lange tijd onderhandelen zijn goedgekeurd en meneer zegt ze zo eenzijdig op en legt bijvoorbeeld Mexico zo maar flinke invoerheffingen op. Dit gaat fout. Het hoger gerechtshof wordt er straks bijgehaald en dan moet hij bakzeil halen. Dit kan niet anders. De Trumptrekjes volgen ook al in Nederland. Die verschrikkelijke VVD heeft nu bedacht dat de CAO wel niet bindend verklaard kan worden. Ja en dan zijn de arbeiders aan hun lot overgelaten. Het is verschrikkelijk. Maar ja de maatschappij zit nu eenmaal zo in elkaar. Er is geen solidariteit meer en samen strijden voor iets is niet meer. Lid van een vakbond zijn.......??? ach waarom....kost alleen maar geld. Verzekeringen......het principe was altijd solidariteit. We betalen voor als iemand een probleem heeft. Nee nu is het zo ik wil mijn geld terug wat ik heb betaald. Dus neem ik maar een bril of andere dingen en zaken waar ik geen voordeel van heb die wil ik ook niet verzekeren. Ik zie er nog van komen dat er een jongeren groepering komt die zegt wij betalen geen pensioenpremie meer want we krijgen toch geen pensioen. De geluiden beginnen al te komen, maar als er een partij is die dit opneemt in zijn programma dan is het hek van de dam.
Ach en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet.
Ik kijk even terug op de week.
Het was geweldig dat filmpje in het programma van Lubach.
Wat een mooie stukje en wat goed dat het al zo vaak is bekeken. 
Op 24 januari was het de verjaardag van mijn moeder. 
We zijn de dag er op naar het graf geweest en hebben een kaarsje aangestoken. 
We zijn op visite geweest bij mevrouw Riepma even bijgepraat en het was weer gezellig. 
Veel administratieve dingen afgehandeld en bezoek gehad. 
Nieuwe gordijnen in ontvangst genomen een stoomgenerator gekocht om goed te kunnen strijken. Want onze strijkijzer was van de plank gevallen en ook nog met de punt naar beneden dus er viel niet meer mee te strijken. 

Afbeeldingsresultaat voor stoomgenerator van tefalDe overhemden en andere zaken kunnen weer onderhanden genomen worden.
De komende week wordt het rustig en zijn we van plan om een bezoek te brengen aan Amsterdam.
Wat we gaan doen? Weten we nog niet maar dat laat ik volgende week wel weten.
Ik wens jullie allemaal een fijne week toe.
Groetjes
Ik sluit af met muziek waar je rustig van wordt....stress relief.


1 opmerking:

J. Pietersma zei

Ik heb me onlangs helemaal in de verzekeringswereld verdiept. Ben het met je eens dat je soms voor verzekering betaald die je niet nodig hebt, maar als je het goed uit laat zoeken en je goed laat adviseren, dan heb je er alleen maar baat bij denk ik zo.