zondag 8 mei 2016

de veranda is klaar.....nu het terras nog.

zondag 8 mei 2016 
Alle moeders allereerst een hele fijne Moederdag toegewenst. En voor hen die nog een moeder hebben verwen haar en zijn die hem niet meer hebben gedenk haar.

Onze veranda is klaar....het heeft wat langer geduurd als de bedoeling was, maar het is klaar en wij zijn tevreden. Wat een heerlijkheid.......9 meter lang en 3 meter breed. Nu het terras nog en dan is het helemaal genieten.
 

De stenen zien er ook niet meer uit. Ach ze zijn ook 40 jaar oud en ik geloof zelfs meer.
Wat wil je ook......als ik in de spiegel kijk denk ik ook wel eens ....je ziet er niet meer uit. Maar goed het oudje doet het nog goed. Sleuven gegraven voor de afwatering, mee helpen sjouwen enz. De stenen moeten er nog uit, maar eerst moet duidelijk zijn wanneer de straatleggers komen.
Alles staat in de planning en dat is dat het rond de Pinksteren klaar is. Kunnen we met beplanten beginnen. Zo zie je maar genoeg te doen hier in huis Twickler/Brink.
Maar het wordt mooi en naar volle tevredenheid. We wonen in huisje wel tevreden.
Ik hou het deze keer kort en wens jullie allemaal daarom nu alvast een hele fijne zonnige week toe.
Ik sluit af met een stukje van Henk Elsink.....wie kent hem nog.....Ja ja met zijn Huisje wel tevree.


Geen opmerkingen: