zondag 16 augustus 2015

Er komt schot in de zaak

Zondag 16 augustus 2015
Na een week stilte als de nasleep van de bouwvak is er nu schot in de verbouwing gekomen.
De elektrische leidingen zijn verlegd en inmiddels al weer aangesmeerd. Het voorwerk is gedaan voor de stukadoor en die heeft inmiddels al een muur onder handen genomen.
Het kan ons niet snel genoeg gaan. We willen weer op ons zelf, hoe goed we het ook hebben bij broer en schoonzus. Het is geweldig dat ze hun huis beschikbaar hebben gesteld, maar het moet ook een keer ophouden. Als we over kunnen gaan tot het schoonmaken van het huis en weer in huizen, denk ik dat het beter is dat we dichter bij zijn om vroeg te kunnen beginnen en ook in alle rust onze aanpak kunnen kiezen. Daarom moeten we volgens mij een deadline stellen. Mijn streven is om deze week duidelijkheid te verschaffen aan broer en schoonzus wanneer we vertrekken. Dus deze week zullen de aannemer en alle medewerkers goed hun best moeten doen om die duidelijkheid ook te verschaffen.
We zullen zien hoe dat uitpakt.
Zo zullen ze aan de bak moeten.
Wij gaan ondertussen er even tussen uit. Max is al weer aardig mobiel en kan ook wel weer een stukje lopen. Deze week proberen we ook even weer te fietsen.

De Lidl heeft een fietshelm in de aanbieding deze week, ik denk dat ik er twee ga kopen.

Deze ziet er blits uit. Geeft bij een val in ieder geval bescherming.
Maar alle gekheid op een stokje. We moeten zorgen om niet weer te vallen.
En daar doen we ons best voor.
Deze week gaan we op stap en wat het wordt dat laat ik de volgende week wel weten.
Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne week toe.
Ter afsluiting hierbij een rustgevend muziekje.


Geen opmerkingen: