zondag 23 maart 2014

genieten van de lente

zondag 23 maart
De lente is begonnen en dat zullen we weten.
De kranten schrijven dat alles wel een kleine vier weken eerder is.
Daar raak je zelf ook helemaal van onder de indruk. Dus ga je ook grasmaaien en mest strooien.
Alles komt al in blad en bloeit. We gaan binnenkort naar de Keukenhof eens kijken hoe het dit jaar weer allemaal in bloei staat. We wachten nog heel even begin april gaan we denk ik.
Morgen ga ik naar het UMCG voor een EEG onderzoek en de rest van de komende week is het nogal druk met allerlei bezoeken en afspraken. Dus even rustig aan en dan gaan we een dagje er op uit.
Voel me weer stukken beter, de medicijnen slaan goed aan en heb een afspraak met de dokter dat ik over 4 weken weer langs kom om te kijken hoe het dan gaat/
Ik denk laat de lente maar komen. We hebben de afgelopen week weer het een en ander opgeruimd en weg gebracht naar de stort. Geeft weer ruimte voor een paar mooie terrasstoelen die we de komende week op kunnen halen. Heerlijke stoelen om in te relaxen. Dat komt deze heren ook toe.
Vrijdag a.s. gaan we de verjaardag van Max zijn vader gedenken. Denk dat het een bad in Nieuweschans wordt met natuurlijk even een bezoek aan het graf. Dit is een mooie traditie die we in eer houden.
We steken een kaars op voor hem.

Verder hoop ik dat we een beetje kunnen genieten van het weer en de tuin die momenteel heel mooi in bloei staat.

En zo is het.
Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne week toe en hopelijk tot de volgende week.
Groetjes/
Hier volgt nog een lied dat veel in de paastijd wordt gezongen.
Regina Caeli

Geen opmerkingen: