zondag 1 oktober 2023

reparatie

 zondag 1 oktober 2023




Reparatie was nodig. Onze waterleiding is j.l. donderdag weer keurig gerepareerd door installatie bedrijf Pot uit Slochteren. We hadden een lekkage en wat ik ook deed ik kreeg het niet voor elkaar. Tenminste niet zoals het hoort. De man die kwam heeft bijna een uur nodig gehad om het voor elkaar te krijgen. We hadden altijd installatiebedrijf Reinders uit Foxhol. Dit bedrijf heeft heel wat werk voor ons verricht, maar meneer Jaap Reinders heeft de smoor op me in omdat wij hem niet de warmtepomp hebben gegund. Heb weken geleden telefonisch gevraagd of ze langs wilden komen. Later ben ik persoonlijk langs geweest en heeft zijn broer een aantekening gemaakt. Geen reactie. Die man JAAP REINDERS kan de pot op. Dit bedrijf komt er niet meer in. Ik zou het waarderen als hij me gebeld had en had gezegd ik doe voor jou nooit wat weer, maar zelfs dat niet. Wat een vent zeg. We hebben de afgelopen week wat bezoek gehad en zijn vrijdagmiddag naar een bijeenkomst in het dorpshuis geweest. Die stond in het kader van OUDERENDAG. Het was gezellig. Voorlichting over diverse onderwerpen en een optreden van Jan Henk de Groot. Met een hapje en een drankje. 's Avonds zijn we naar een optreden geweest van FLING met Iersemuziek.Het was heel kunstig en er werd veel verteld over Ierland maar ik zou niet nog eens gaan. En zo breekt het weekeinde dan weer aan. Die staat in het teken van opruimen, netjes maken en inpakken. We gaan een paar dagen naar Terschelling. Maandagochtend met de fiets naar Foxhol en dan met de trein naar Groningen, Leeuwarden, Harlingen en daar op de boot naar het mooie eiland. Daar nemen we onze intrek in Hotel Bornholm en gaan zaterdag weer terug. Onze buren passen op ons huis. Daar zijn we altijd heel blij mee. Over een paar week gaan zij op reis en mogen wij weer op hun huis passen en zo zie je maar de ene hand was de ander. 

Ik wens jullie een fijne week toe en sluit af met een mooi stukje piano. 

Luister tegenwoordig veel naar piano concerten en dit nummer viel mij op deze week. 

Concert no 24 in C mineur van Mozart. 


 

Geen opmerkingen: