zondag 26 februari 2023

vol goede moed

 zondag 26 februari 2023 

Vol goede moed ben ik begonnen aan een nieuwe week. Zondagmiddag zijn we een stuk gaan rijden en kwamen we in Pieterburen daar hebben we heerlijk gezeten en wat gegeten en gedronken in Domies  toen.



Prachtige middag met op de achtergrond de muziek van het carnaval in Kloosterburen. 
De rest van de week was wat mij betreft niet veel soeps. Bah. wordt naar van mezelf. ik blijf maar kwakkelen en pijn houden. 
Donderdag maar naar de dokter. Nu moet ik dinsdag a.s. een echo laten maken. Kijken wat er dan aan te doen is. 
Mijn moeder zei altijd. "ach oud worden is mooi maar oud zijn niet altijd"
Ik begrijp nu goed wat ze bedoelde. 
Maar hopelijk breken er binnenkort betere tijden aan. 
Deze week ook met aandacht gekeken naar de aanbieding van het eind rapport over de gaswinning. 


De grootste boosdoener in dit dossier hield de kiezen weer op elkaar. Bah wat een flapdrol die vent. 
Hij kan toch niet langer wegkomen met zijn leugens, vergeetachtigheid en ontkenningen. 
We zullen nog wel even moeten afwachten, wellicht dat hij toch nog bij zijn verstand komt als hij dat nog heeft tenminste. 
Hopelijk hebben de kiezers wel hun verstand en branden ze de VVD helemaal af. 
Wat we dan krijgen weet ik ook niet maar het kan niet veel  minder. 
In het kader van de regeling immateriële schade heb ik een claim ingediend en die is afgewezen. Vervolgens heb ik bezwaar aangetekend en zoals ik al verwachte ben ik wederom afgewezen. Met een verwijzing naar de rechtbank. Waarbij ik wel rekening moet houden met een rekening die mij gepresenteerd zal worden. Wat een zooi zeg. 
Tot twee keer toe 11 pagina's om mij te laten weten dat ik geen recht heb. 
Het is een schande hoeveel ongelijkheid en onrecht hier de inwoners van Groningen weer wordt aangedaan. 
Zo dat is er weer uit. 
De komende week zal mooi weer geven en dat geeft de burger moed. 
Ga proberen toch wat in de tuin te doen. 
A.s. vrijdag gaat Merel mijn nicht trouwen en hebben we een feestje en daar verheug ik me op. 
Een fijne week allemaal en de groetjes. 
Ik sluit af met 
Trio Sonata in E Minor van Johann Rosenmüller







1 opmerking:

Anoniem zei

Weer mooi verwoord Bert hopen dat ze snel vinden wat er met je aan de hand is want met pijn lopen is niet prettig. Een mooie zonnige dag toegewenst voor jullie tweeën.