zondag 5 maart 2023

rouw en trouw

 zondag 5 maart 2023 

Bij rouw en trouw zie je elkaar, wordt vaak gezegd. Bij ons is dat deze week het geval. 

Allereerst is Merel getrouwd j.l. vrijdag met Albert en daar hebben we een mooi feestje van gehad. 

Hopelijk hebben ze een lang en gelukkig huwelijk. 
We hebben het heel gezellig gehad in de Paalkoepel aan het paterswoldsemeer.
Heerlijk gegeten. 


De afgelopen week kregen we ook het bericht dat het niet goed ging met John mijn oom in Zevenbergen. 
Woensdag j.l. is hij om 5 uur in de morgen overleden. 
De uitvaart is de komende week op woensdag 8 maart in Klundert. 

Wij reizen dinsdag af want het is wel even rijden en met het drukke verkeer willen we niet gestrest aankomen. 
Zo zie je maar weer het leven kent zijn vreugde volle en verdrietige kanten. 
Zelf moet ik nu naar de fysiotherapie voor een slijmbeurs ontsteking in mijn rechter schouder. 
Hopelijk kan die er iets aan doen. Het is verdorie wel een gekwakkel met mij. 
Maar goed we gaan er voor. Ben nog nooit bij een fysiotherapeut geweest. 
Dit is de martelkamer.

Zo gaan we ons gangetje en zullen we kijken wat de komende week ons nog meer brengt. 
Allereerst naar de fysio en dan reizen we af naar het zuiden van ons landje. 
Woensdag de begrafenis en donderdag terug. Vrijdagmiddag is er een voorlichting in Veendam over een appartementen complex die daar gebouw wordt. De Draverij. Mag altijd graag weten hoe dat er uit gaat zien en wat de voorwaarden zijn. Het komt midden in het centrum van Veendam te staan. 


Dit is een impressie op de vroegere locatie van de Rabobank. De bouw start deze maand. Volgens mij moet eerst het oude gebouw worden afgebroken.

Ben heel benieuwd. 

En zo vliegen we weer op het weekeinde af en schrijf ik hopelijk weer een nieuw blog. 

Ik sluit af met Een clarinet quintet in A major. 

Een fijne week allemaal. 




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer mooi geschreven Bert hopelijk geneest je schouder snel. We wensen jullie heel veel sterkte toe deze week groetjes van ons

Anoniem zei

In de paalkoepel hebben wij gegeten na de crematie van mijn zwager. Zoals je schrijft row en trouw. Een goede week.