zondag 12 december 2021

kerst in aantocht

zondag 12 december 2021 

De kerst is in aantocht. Overal kerstbomen te koop en allerlei spullen om zelf iets te maken maar ook kant en klare stukken. Zelf heb ik het nodige groen ingeslagen en ik ga spullen uit het vorig jaar hergebruiken. 

Maar ook flink opruimen want ik ben heel wat tegengekomen waarvan ik denk nou dat kan ook wel eens weg. Ben zelfs de kerstlampjes voor de kerstboom kwijt. Dit zal ik tijdens de opruimactie wel weer tegenkomen. Maar ik heb eerst andere in de boom gedaan en dat is ook wel gelukt al zeg ik het zelf. 

Nu een mooi kersttafelstuk maken. Dit is het voorbeeld. De spullen heb ik inmiddels en vanochtend ga ik aan de slag. Past ook wel bij de kerstboom. Goud. 






De komende week gaan we flink aan de slag om de borg in kerstpracht te zetten en we hebben er zin in. 

Onze plannen hebben we woensdag nog eens doorgenomen en het moet lukken. 

Heb de wandeling en de zwemochtend afgezegd om me helemaal toe te kunnen leggen op deze inspanning. Het beloofd mooi te worden al zeg ik het zelf. 

Tussendoor gaan Max en ik nog een 3e prik halen voor de CORONA. 

Dan zijn we hopelijk weer een beetje beter beschermd tegen dit ellendige virus. 

Zo hobbelen wij naar de kerstdagen toe. We gaan geen bijzondere dingen doen niet extra eten, want we worden veel te dik. We gaan op dieet. Dat nemen we ons nu echt voor. 

Valt niet mee want we lusten allebei zo graag wat, maar het zal toch moeten willen we gezond blijven. 

Hiermee besluit ik mijn blog voor vandaag. 

Beluister tegenwoordig tijdens het werken op de computer veel kerstliedjes.

Nu is het lied Frohliche weihnacht uberal van de Wiener Sánger aan bod. 



Geen opmerkingen: