zondag 20 december 2020

jammer

zondag 20 december 2020 

Jammer dat is het dat we niets konden beginnen. Het vele voorwerk is niet helemaal voor niets geweest, want nu heb ik thuis een uitbundige versiering en in de tuin ook. 




Maandag zouden we aan de slag maar op de radio werden steeds meer berichten de lucht in geslingerd dat het helemaal mis zou gaan en alles gesloten dus ook de borg. 

En ja hoor om 19 uur begon Rutte met zijn toespraak en was het


gebeurt. Dinsdag werden we al op de hoogte gesteld stop maar het gaat niet door. Bea en ik zijn gelijk begonnen met het insturen van de declaraties van de gemaakte kosten en met opruimen. We waren even van slag en wat ongemakkelijk. 

Maar ja wat doe je er aan. Het is niet anders. Hier in het noorden zijn ook steeds meer besmettingen en we begrijpen het wel maar toch heel jammer we hadden zulke leuke plannen. 

We stoppen ze in de kast en halen ze er het volgend jaar weer uit bij leven en welzijn. 

Ik ben gelijk aan de bak gegaan. Heb een ijzer gekocht en heb de recepten opgezocht van mijn moeder en zo zat ik donderdag knippertjes te bakken en vrijdagochtend Spekkedikken. Nou ik was het nog niet verleerd en we hebben gelijk meegenomen voor mijn broer en schoonzus en die hebben er ook al van genoten. 




Ach zo houden we ons wel bezig. 

We zijn even op bezoek geweest bij mevrouw Riepma en dat was ook weer zoals altijd erg gezellig. 

Maandagmiddag bij Dick en Enna op bezoek reuze gezellig. 

Vrijdagmiddag zijn we op bezoek geweest bij mijn Broer en Schoonzus en zaterdag hebben we de auto gewassen en het huis bijna binnenste buiten gekeerd. Vandaag gaan we uitrusten en de kranten lezen. 

Zo is deze week met tegenslagen toch een geslaagde week geworden. 

Morgen ga ik voor controle naar het ziekenhuis om aan de dermatoloog mijn plekken te laten zien. 

Ik heb het idee dat het goed is, maar dat zullen we zien. 

De rest van de week wordt nog een verrassing maar we zullen ons vast wel vermaken. 

En ik ga voorbereidingen treffen voor het kerstdiner. 

Ik wens jullie een fijne week toe en hou het gezond he. 

Ik sluit af met Stille nacht heilige nacht. Fijne kerstdagen. 




Geen opmerkingen: