zondag 20 september 2020

Spannend

zondag 20 september 2020

Het is spannend de komende week. Want ik moet naar de dermatoloog voor een onderzoek. Heb rare plekjes op mijn lichaam en dat moet onderzocht worden. Op mijn gezicht zit een vorm van huidkanker dat is reeds behandeld maar zonder resultaat. Daar zal wel in gesneden moeten worden. We wachten af. 

Dinsdag krijg ik nieuwe steunzolen en dat is ook maar altijd weer afwachten of het past. 

Dinsdag moet ook Ton geopereerd worden aan een gezwel in zijn dikke darmen. Ook spannend hoe of dat afloopt. 

Dinsdagmiddag gaan we proefrijden in de elektrische Mazda ook spannend hoe dat zal zijn. We doen dit om te weten wat de voor en de nadelen zijn van een dergelijke auto. Ik ga voor een auto op waterstof en die is er nog niet in de Mazda serie. Terwijl ze hebben gezegd dat ze voor de waterstof gaan. Vanwaar deze ommezwaai? Dat wil ik weten. 

Hij ziet er niet verkeerd uit trouwens. De Mazda CX30
En dan even terug kijken naar de afgelopen week. 
De warmtepomp draait prima. We hebben warm water en zijn lekker warm. 
Maar dat is nu geen probleem, want het is hier prachtig weer en warm. Eigenlijk te warm voor de tijd van het jaar. 
De kunstmarkt is prima verlopen. Gezellig druk en de cake die ik heb gebakken viel er goed in. Net als de 60 broodjes. 



Woensdag hebben Bea en ondergetekende de borg weer van nieuwe bloemstukken voorzien en dat was weer een lust om te doen. 

We zijn donderdag een dagje weg geweest. Dit had een tweeledig doel. Ten eerste om te weten hoe het in de coronatijd toegaat in Duitsland en ten tweede om te weten hoe het met onze auto in de heuvels gaat. Nou petje af voor de Duitsers hoe ze zich gedragen. En onze auto helemaal top. O wat ben ik blij met een automaat. We zijn naar Tecklenburg geweest. Altijd leuk om even rond te kijken en even lekker te eten. 




Vrijdag hebben we bezoek gehad 's morgen van mevrouw Riepma en Irene. Gezellig in de serre koffie gedronken. 's Middags is Max op verjaardagvisite geweest van Jenny en 's avonds zijn we op verjaardagvisite geweest bij Annemiek. 

Zaterdag gepoetst en geboend opdat we schoon de zondag ingaan en dat is weer gelukt. 

a.s. Woensdag krijgen we visite van neef Gerard en zijn vrouw en 's avonds ga ik voor het eerst weer bloemschikken in deze corona tijd. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. 

Ach en dan is het al weer bijna weekeinde en zal ik jullie mijn belevenissen laten weten en ook of alles echt zo spannend geweest is. 

Ik moet uitzoeken welke energieleverancier ons goed uitkomt in deze voor ons nieuwe tijd en dat is een hele puzzeltocht. Maar we hebben nog even. Begin november moet de knoop doorgehakt. Denk dat het Essent gaat worden. 

Ik wens jullie een fijne week toe. Sluit af met een stukje gregoriaanse muziek dat heb ik lang niet gedaan. 


Geen opmerkingen: