zondag 6 september 2020

Hoop dat het weer lukt

Zondag 6 september 2020 

Het is te hopen dat het weer lukt. Er zijn nogal wat lezers die hebben gereageerd op het feit dat ik mijn blog niet meer kon maken. Nu ik dit schrijf lukt het nog, maar dan moet het straks als hij gepubliceerd wordt ook nog lukken. Phil die in Portugal woont mailde dat haar zondagmorgen niet meer het zelfde was. Ik heb haar beloofd om het weer te maken zoals het was en ik hoop dat Phil weer leuke zondagochtenden mag beleven. 

Wat is er allemaal gebeurt: Nou we hebben heel wat voor de kiezen gehad. 

Voor de lezers die het niet via andere kanalen hebben meegekregen. 

De broer van Max is overleden. Hij mocht ruim 68 jaar oud worden. Hij is op 10 augustus 2019 met spoed opgenomen in het ziekenhuis heeft daar 4 maand gelegen met alle operaties en kritieke situaties van dien. 

Na 4 maand was er plek voor hem in Den Haag voor een verpleeghuis dit hebben we gelukkig tegen kunnen houden maar uiteindelijk heeft hij een plek gekregen in Heerenveen waar hij 8 maand heeft gelegen. Na veel overleg.....soms strijd hebben we het voor elkaar gekregen dat hij in Haren kwam. 

Maar helaas precies een week nadat daar aankwam is hij overleden. Op 10 augustus hebben we hem naar het crematorium gebracht. 

Het was een jaar met veel reizen en heel veel zorgen. Nu verwerken we het verdriet. 

Dit is een van de laatste foto die we hebben gemaakt. De twee broers samen op stap. 
Het leven gaat door en dat moet ook maar dit verlies vergeet je nooit weer.
We hebben meer mensen verloren en allemaal wil ik hier gedenken middels een kaarsje.
Brandende Kaars Stemming - Gratis foto op Pixabay
Gisteren kregen we het bericht dat Ton van Gils is opgenomen in het ziekenhuis. Ik wens hierbij Ton en Diny veel sterkte toe. 
Het leven gaat door....en ja wij gaan van het gas af. 
Morgen gaat de installatie beginnen. 
Vrijdagmorgen is al het materiaal gebracht en ik moet zeggen dat was heel wat.
Had graag een paar foto's geplaatst maar dat gaat met dit nieuwe programma helaas nog niet lukken. 
Google is heel slim en wil overal geld voor zo ook  voor het uploaden van foto's. 
Maar ik zal vast een weg vinden. 
Het is bijna 8 uur en het wordt tijd om dit verhaal te publiceren. 
Ik hoop dat ik de volgende met meer beeldend materiaal kan plaatsen. 
Wij gaan aan de slag de komende week en hopen dat we het ook gaan redden zonder gas. 
Ik wens jullie een hele fijne week toe. 
Groetjes. 


 

Geen opmerkingen: