zondag 6 oktober 2019

bloemen

zondag 6 oktober 2019

Bloemen dat is het thema voor deze blog. Ja het was ook wel de week van de bloemen.
Bloemen geschikt op woensdag avond, bloemen geschikt op donderdag in de borg en tussendoor werken aan het werkstuk voor zaterdag.
De resultaten? Hieronder laat ik het zien.
Afbeelding kan het volgende bevatten: bloem en plant
het werkstuk voor zaterdag.
Afbeelding kan het volgende bevatten: plant, bloem, boom en buiten
Het werkstuk wat we zaterdag gemaakt hebben.
Afbeelding kan het volgende bevatten: plant, bloem, natuur, buiten en eten
Het werkstuk van woensdagavond.
De stukken die we donderdag gemaakt hebben laat ik niet zien maar er is er wel 1 die er uit sprong.
Afbeeldingsresultaat voor bloemstuk met zonnebloemen
Zo zag hij er ongeveer uit,  groot en met veel geel en zonnebloemen.
De situatie van Max zijn broer blijft onverminderd slecht. Van woensdag op donderdagnacht is hij nog met spoed geopereerd. En hij ligt nu op een soort intensief care aan allemaal toeters en bellen.
Max zelf moet door de scan en voor zijn ogen moet hij gelaserd worden. Er moet een gaatje in zijn oog gebrand worden om het oogvocht beter te kunnen afvoeren en daardoor de oogdruk te verminderen. Omdat met een te hoge druk de kans op blindheid dan wel slechtziendheid kan ontstaan. Zo kunnen we de komende week onze gang wel inhouden richting ziekenhuizen. Ik ga maandag naar de huisarts voor bloeddrukcontrole en woensdag en donderdagmiddag ga ik werken in de borg. Vrijdag komen mijn oud collegae op bezoek en gaan we gezellig met elkaar uit eten.
Dat heb ik afgelopen donderdagavond ook gedaan trouwens. Toen had ik een heel gezellig etentje met Vera en Jenny oud collegae van Visio in Zeegse bij Het witte huis.
Afbeeldingsresultaat voor witte huis zeegse
Het was super gezellig.
Vrijdagmiddag hebben we op vliegveld Eelde mijn broer en schoonzus uitgezwaaid .
Afbeeldingsresultaat voor vliegveld eelde
En zo vliegen de dagen voorbij.
Ik ga afsluiten met een muziekje. Het is een oudje....breng eens een zonnetje onder de mensen. van Bob Scholte uit 1936. Ik hoop dat we elkaar veel zonnetjes schenken de komende week.
Groetjes en tot de volgende week 

Geen opmerkingen: