zondag 13 oktober 2019

ziekenhuis

zondag 13 oktober 2019

Ziekenhuis......gezondheid........genezen......ja dat spookt allemaal door mijn hoofd.
We gaan de komende week nog al eens naar het ziekenhuis of naar de tandarts of huisarts.
Is het niet voor een scan dan is het wel voor een behandeling of voor de griepprik.
We doen het allemaal om de gezondheid op pijl te houden en om ziektes te voorkomen.
Hopelijk hebben we er baat bij.
Max zijn broer is vrijdag weer naar de IC overgeplaatst, want hij had zulke langdurige insulten dat hij in slaap gebracht is om te kijken hoe hij op een medicijn gaat reageren......het laatste redmiddel.
Kijken hoe dit afloopt de komende week. Dus dat wordt ook de nodige bezoeken.
Vrijdagmorgen ga ik werken in de borg en woensdagochtend doe ik de bloemen samen met Bea.
Bea is terug van een vakantie in Italiƫ en dat levert vast mooie verhalen op..
Vrijdagmiddag gaan we naar de oude tramwerkplaats in Winschoten om de uitreiking bij te wonen van de Groninger scheurkalender 2020. Altijd een leuk evenement.

Heb hem stiekem al even van het net geplukt. Mooie voorkant. De inhoud is nog een verrassing.
De oude tramwerkplaats in Winschoten?
Afbeeldingsresultaat voor oude tramwerkplaats winschoten
Altijd verrassend waar je komt bij de uitreiking.
Tussen alles door vinden we wellicht ook nog een moment om even naar de Zuidlaardermarkt te gaan. Het is geen must maar als het lukt wel even leuk.
Afgelopen vrijdag hebben we een gezellige middag en avond beleefd met Riepma, Jantje en Enna. Eerst gezellig koffie en thee gedronken en vervolgens heerlijk gegeten in de Gouden Zon te Sappemeer. De tijd vloog voorbij en we zijn weer helemaal op de hoogte van elkaars wel en wee.
Afbeeldingsresultaat voor de gouden zon sappemeerAfbeeldingsresultaat voor de gouden zon sappemeer
Dit was een heerlijke plek.
Nu op naar de nieuwe week. Vandaag even op de fiets naar Zuidlaren voor een paar Zuidlaarderbollen. Ook zo'n traditie. Sinds ik woon in Kolham en dat is toch al ruim 30 jaar krijgen de buren een bol. Want toen ik hier kwam nodigde de buurvrouw me uit en trakteerde ze op een kop koffie met een plak zuidlaarderbol. En dus herdenken we dat moment ieder jaar op deze manier.
Afbeeldingsresultaat voor zuidlaarderbol
Afbeeldingsresultaat voor zuidlaarderbol
Altijd heerlijk.
Hiermee sluit ik af en hoop ik dat jullie de volgende week weer even mijn blog bezoeken.
Een hele fijne week wens ik jullie toe en heel veel gezondheid.
Groetjes. Ik sluit af met een tip BEWEGEN IS GEZOND en dat is een liedje van de Kinderen voor Kinderen. Doe je mee.......veel plezier. 

Geen opmerkingen: