zondag 18 augustus 2019

zorgelijk

zondag 18 augustus 2019

De toestand van Max zijn broer is nog steeds zorgelijk. Hij ligt op de IC en heeft een dubbele longontsteking en hersenvlies ontsteking. De hulpverleners doen hun best om hem weer op de been te krijgen. We zullen geduld moeten hebben. Max is nog niet helemaal de oude hij heeft nog steeds een naar gevoel. Als dit zo blijft gaat hij de komende week toch maar weer naar de huisarts. En ik heb een uitslag van mijn bezoek aan de cardioloog. Door mijn jaren lange hoge bloeddruk heb ik een vergroot boezem en een vergrote aorta, Dit is niet verontrustend maar de cardioloog achte het raadzaam om de bloeddruk verlagende medicatie te verdubbelen en voor controle over twee jaar terug te komen. De huisarts wordt geadviseerd om met regelmaat de bloeddruk in de gaten te houden. Nou de volgende maand moet ik al komen voor een jaarlijkse controle en dan gaan we afspreken met welke frequentie we de bloeddruk in de gaten gaan houden.
 Afbeeldingsresultaat voor linkerboezem vergrootIk zal het er mee moeten doen.
De medicatie heb ik inmiddels verdubbeld en op wat duizelingen na is het goed te doen.
De voorbije week was dus steeds ziekenhuis in en uit of naar de huisarts. Woensdag heb ik nog gewerkt in de borg. Deze keer heb ik in de winkel gewerkt en het was erg druk. Dat kwam ook vanwege het blote voeten pad. Een leuk evenement waar erg veel mensen op af komen.
Afbeeldingsresultaat voor blotevoetenpad slochteren

 Afbeeldingsresultaat voor blotevoetenpad slochteren
Afbeeldingsresultaat voor blotevoetenpad slochteren
Leuk dat dit zo goed aanslaat. Mensen komen van heinde en ver. Woensdag was het dan ook erg druk en hebben we een goede omzet gedraaid. Las net in de krant dat er al 5000 bezoekers zijn geweest.
Vandaag gaan we op verjaardag visite bij een nicht van Max en verder zullen we ons toeleggen op de dagelijkse dingen en de zorg om Max zijn broer. Ik wens jullie een fijne week toe en ik hoop dat jullie de volgende week weer een blik werpen op mijn blog.
Ik sluit af met een klarinet concert van Mozart.

Geen opmerkingen: