zondag 10 maart 2019

visite

zondag 10 maart 2019

Visite ja dat hebben we veel afgelegd de afgelopen week.
Maandag hebben we een bezoek gebracht aan Dick en Enna om even weer bij te praten maar vooral Enna veel sterkte te wensen met haar operatie van vrijdag.
Dinsdag op bezoek bij Schneiders die in een verpleeghuis verblijft in Groningen.
Woensdag hebben we koffie gedronken bij mevrouw Riepma en 's avonds heb ik bij groei en bloei bloemen geschikt met dit als resultaat.

 Afbeelding kan het volgende bevatten: plant en bloem
Het was weer gezellig en we hebben een vogelnestje leren maken.
Afbeelding kan het volgende bevatten: bloem, plant en eten
gaande de week werd hij steeds mooier.
Donderdagmiddag heb ik gewerkt in de borg. Leuk en gezellig gehad. Toen ik thuis kwam trof ik een prachtige regenboog aan.
Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht, plant, buiten en natuur
Zit je een broodje te eten en zie je dit vanuit de eetkamer. Dit is toch prachtig.
Op vrijdag zijn we druk in de tuin bezig geweest. Er moet wat opgeruimd worden en ook verplant. Met het laatste hebben we een goed begin gemaakt en daar gaan we de komende week mee verder. We moesten steeds denken aan de operatie van Enna en ja daar kwam een bericht, Operatie is niet doorgegaan......bah wat een domper....... nieuwe poging in week 12. Weer de nodige spanning de komende dagen. Zeer vervelend voor Enna en Dick lijkt mij.
Zaterdagmiddag zijn we naar Emmen afgereisd om daar het project Nachtwacht te gaan bekijken waar Max zijn neef projectleider van is. In het oude dierenpark daar staat een groot gebouw waar vroeger de giraffen in verbleven. Prachtig omgebouwd tot werkruimte en expositieruimte.
We kwamen binnen en laat Fokke nu net voor het eerst aan het schilderen zijn.
Wij waren helemaal onder de indruk en hebben gelijk gezegd dat we nu de komende week naar Amsterdam willen om daar de nachtwacht ook te bekijken. Dat zal dan dinsdag donderdag of vrijdag moeten worden want de andere dagen zijn al weer bezet.
Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon
Kijk hier is de kunstenaar Fokke druk bezig.
Vandaag hebben we even pauze, kijken of het weer wat meevalt dan kan ik nog wat hortensia's verplanten. Anders moet dat maar in de loop van de komende week want ze komen door deze temperaturen al aardig in blad. Maar eerst gaan we maandag op  verjaardag visite in Onnen bij Willem want die is jarig. Woensdagmorgen doe ik samen met Bea de bloemen in de borg en zaterdag ga ik in Gasselte de tuinen van het appartementencomplex opknappen met een aantal eigenaren.
En als het goed gaat gaan we de volgende week zondag naar het museum in Groningen op uitnodiging van de bank/giro loterij. Onder het genot van een kopje koffie en een versnapering gaan we nog een keer genieten van de glaskunst.
Zo zie ja maar weer genoeg te beleven en zo vliegt de week wel weer voorbij.
Ik wens jullie een hele fijne week toe en sluit af met hoe kan het ook anders het lied visite. 

Geen opmerkingen: