zondag 27 januari 2019

verkoudheid

zondag 27 januari 2019 
Verkoudheid heeft toegeslagen. Begon met Max en nu ben ik aan de beurt.
Afbeeldingsresultaat voor verkoudheid
Maar goed het weekeinde maar even door en dan zal het wel wat opknappen.
De dokter heeft een pil voorgeschreven.....veel te hoge bloeddruk. Over veertien dagen terug komen. Heb gelijk maar een afspraak gemaakt voor over 14 dagen dan vergeet ik het in ieder geval niet.
De auto heeft een onderhoudsbeurt gehad en ik zal niet achter blijven denk ik dan maar.
Best wel gezellig om zo even in de garage te zitten en te kijken hoe ze alles doen en welke mensen er allemaal rond lopen. Tussen door nog de krant gelezen en wat koffie gedronken en dan is de tijd dat we moesten wachten zo voorbij. Hij kan er weer een jaar tegen. Maar wie weet wat we nog gaan doen......de tijd zal het leren. Donderdag was de geboortedag van mijn moeder. Als ze nog geleefd zou hebben was ze 92 jaar geworden. Even een kaarsje opgestoken.
Afbeeldingsresultaat voor digitaal kaarsje

 's Morgens ben ik voor een overleg naar Gasselte geweest en 's middags heb ik gewerkt. Het was best wel weer druk. Allerlei klussen opgeknapt en nog een vergadering van het bloementeam gehad waarin we een rooster hebben opgesteld t/m september. Dus we kunnen weer aan de slag.
Vrijdag boodschappen gedaan en zaterdag de hele dag wat hangerig geweest. Dat zal vandaag ook wel het geval zijn denk ik. Dinsdagochtend is het werken in de borg......maar als het niet lukt dan zal ik af moeten bellen. Woensdagavond is het gezellig bloem schikken bij Ankie en ik hoop dat het gaat lukken. Altijd gezellig en een verrassing waarmee we weer naar huis gaan.
Afbeeldingsresultaat voor bloemstuk
Wordt het dit? Ik denk het niet, maar hij zou wel mooi op de tafel staan. Volgende week laat ik zien wat het geworden is.
Voor nu sluit ik af. Met een lied  Verkouden....hoe toepasselijk kan het zijn.


Geen opmerkingen: