zondag 30 december 2018

gelukkig nieuwjaar

zondag 30 december 2018
Gelukkig nieuwjaar......ja het is bijna zover. De vuurpijlen vliegen ons hier al om de oren.
We hebben al oliebollen gegeten bij Dick en Enna het was weer gezellig. Broer en schoonzus bakken ze vandaag en hebben gevraagd of wij ook even langs komen.......krijgen we wat mee.
Zo komt jan splinter door de winter. En ja over winter gesproken het lijkt wel voorjaar......de bloembollen komen al boven en het is steeds rond de 10 graden. Van mij hoeft het niet die winter maar ja we zullen maar afwachten wat we krijgen.
Afbeeldingsresultaat voor vuurwerk
Zag gisteren op de TV dat iemand voor 2000 euro aan vuurwerk had gekocht.....ik denk dan hoe gek ben je....maar ja als ze straks volop gaan knallen dan sta ik er wel naar te kijken. Er gaat dan wel even door me heen, zo dat geld kan ik in de zak houden. Heb me een paar mooie Van Bommel schoenen gekocht en daar kan ik het hopelijk lang mee doen en van genieten. Zo ieder zijn ding.
Afbeeldingsresultaat voor van bommel schoenen heren
Dit zijn ze geworden. Lopen heerlijk en ik koester ze.
De vorige week heb ik een opmerking gemaakt dat we niet teveel zouden eten. Daar hebben we ons aan gehouden. Eerste kerstdag smaakte de fondue niet, dus hebben we niet te veel gegeten en gelijk afgesproken dat we dat niet weer nemen. Je moet alles even proberen, maar dit was geen succes. Gelukkig hadden we genoeg om de rammelende magen te vullen dus we zijn niet tekort gekomen.
Tweede kerstdag bij Janny hebben we wel een beetje teveel gegeten, maar Janny had ook flink uitgepakt. Het was heel gezellig en dan is de dag ook zo maar voorbij. De andere dagen hebben gevuld met boodschappen doen en allerlei zaken regelen en schoonmaken Nu staat er een nieuwe week voor de deur. En een nieuw jaar. Direct op 2 januari een bezoek aan de tandarts voor een controle beurt en op vrijdag hebben we op ons plein een nieuwjaarsvisite bij Bertus en Tiny.
Ook gezellig en zo zit je zomaar in 2019 en gaan we een nieuw jaar beleven met vele verrassingen.
Van onze huisbank hebben we kaarten aangeboden gekregen voor een concert van het Jeugd orkest Nederland. Een 16 jarige violiste zal spelen en het orkest zal o.a. de eerste symfonie van Sjostakovitsj ten gehore brengen. We laten ons verrassen en ik zal volgende week laten weten hoe het geweest is.
Ik wens jullie allemaal een hele veilige en gezellige jaarwisseling toe en hoop voor jullie allemaal dat het een heel vreugde vol en gezellig jaar wordt.

Afbeeldingsresultaat voor vuurwerk
Ik sluit af met de symfonie van Sjostakovitsj de 1e  Groetjes.


1 opmerking:

Phil zei

Prachtige schoenen Bert!!
Jullie ook een stralend, gezond 2019!
Ik kijk weer uit naar alle blogs van jou in het komende jaar.
Phil