zondag 14 januari 2018

feestje

zondag 14 januari 2018 
Het was weer een feestje de afgelopen week.
Heerlijk bijgepraat met oud collegae in het Bronnenbad te Bad Nieuweschans.
Heerlijk gegeten met oud collegae in Zuidlaren. Wat een feest.
Vera was 12,5 jaar in dienst bij de Visio en dat hebben me gevierd. Geweldig.
Gisteravond hebben we de week afgesloten in het Gemeentehuis te Hoogezand.
Inmiddels is dat nu één van de gemeentehuizen in de gemeente Midden Groningen.
We hebben daar ook genoten van allerlei optredens en voorstellingen. Het was de nieuwjaarsbijeenkomst en tevens de introductie van de nieuwe gemeente.
Geweldig goed opgezet. Leuk ook dat ze voor de oude spullen van de gemeentes een veiling hadden. Zo worden spullen weer hergebruikt.
Afbeeldingsresultaat voor midden groningen
Het is in mijn ogen vlekkeloos verlopen de samenvoeging van de 3 gemeenten en volgens mij is de nieuwe gemeente een goede toekomst gegeven.
De komende week belooft rustig te verlopen. Heb ik weer tijd voor opruimen van de overtollige spullen. Schoont alles lekker van op.
Donderdag gaat Max even weer naar de Parodontoloog en ga ik mee om waarschijnlijk een nieuwe telefoon te kopen. Die van mij vertoont af en toe kuren en dan moet je wat. Je kunt niet meer zonder en er wordt steeds meer van het ding gevraagd.. Dus gaan we maar eens even kijken naar de mogelijkheden. Die zijn er genoeg maar ze moeten ook betaalbaar zijn natuurlijk.
Vrijdagochtend ga ik weer naar een vergadering van de Paas fair commissie, en dan is het tijd om de actie kleren aan te trekken voor de fakkeloptocht door de stad Groningen.

Afbeeldingsresultaat voor fakkeltocht groningen
Vorig jaar waren er ongeveer 4000 deelnemers en dit jaar rekenen ze op nog meer.....dat moet ik nog zien. Ik zal in ieder geval wel van de partij zijn. Hopelijk maakt het indruk en wordt er nu voortvarend aan de ellende gewerkt dat we eindelijk uit de toestanden komen en mensen een schade kunnen laten herstellen.
En dan is het al weer zaterdag. Tijd om boodschappen te doen en het huis een beurt geven.
Volgende week zondag gaan we naar een lezing en een concert in de Kerk te Midwolde. Dat wordt vast een gezellige middag. Het concert bestaat uit koralen van Bach en Telleman.
Ik ben benieuwd.
Ter afsluiting van dit blog en voor mij om er alvast in te komen.
Erbarm dich mein, o Herre Gott. van Johan Sebastian Bach.
Ik wens jullie een fijne week toe. Groetjes


Geen opmerkingen: