zondag 31 december 2017

oudjaarsdag

zondag 31 december 2017


Het is de laatste dag van het jaar 2017.
Morgen leven we in de eerste dag van 2018 en is het maar weer afwachten wat dat jaar ons zal brengen.
We hebben een prachtig jaar achter ons liggen. Er zijn wat zaken geweest die minder waren. Bezoeken aan ziekenhuis en tandartsen maar gelukkig zijn zaken opgelost en zijn we weer verder kunnen gaan. 2 januari ben ik om 9 uur gelijk aan de beurt voor een controle bij de tandarts en zoals ik er zelf over denk zit het wel goed.
Ik kan terug kijken op een jaar vol uitdagingen, leuke belevenissen en mooie uitjes.
We hebben gelukkig samen kunnen genieten van alles en dat proberen we het komende jaar ook weer te doen.
Ook dan komen er weer allerlei uitdagingen en die zal ik weer oppakken.
Ik plaats over alles wat ik heb gedaan geen foto's, want ze zijn allemaal weer terug te zien op de blogs die ik heb gemaakt in het afgelopen jaar. Ik heb me voorgenomen om dit te blijven doen, want ik heb trouwe volgers en ik vind het zelf heel leuk om te doen. Het is een soort open dagboek voor me.
Ik wens jullie volgers allemaal een hele fijne jaarwisseling toe en ik hoop dat jullie een te gek jaar meemaken en maak er wat van.
Afbeeldingsresultaat voor nieuwjaarswensen 2018
We ontmoeten elkaar wel weer hopelijk volgend jaar.
Ik sluit af met een stukje nieuwjaarsconcert uit Wenen het is het jaar 2010.

Geen opmerkingen: