zondag 27 augustus 2017

genieten

zondag 27 augustus 2017 
Het weer was goed en we hebben de afgelopen week genoten van het weer en de mooie dingen die we hebben ondernomen. Allereerst van onze tuin die zich zo mooi laat zien met alle bloeiende bloemen.
foto van Bert Twickler.
foto van Bert Twickler.
foto van Bert Twickler.
We hebben de heg gesnoeid en vervolgens het afval naar de stort gebracht en daarna heerlijk koffie gedronken bij Enna en Dick die ons weer dik hebben verwend met bonen uit hun tuin en een mooi bos bloemen. Het was reuze gezellig en we genieten nog steeds van de bloemen. De bonen zijn al op en die waren heerlijk.
foto van Bert Twickler.
Woensdag heb ik samen met Bea de bloemen verzorgd in de borg. 17 bloemstukken hebben we samen gemaakt en alles zag er naar afloop weer netjes en verzorgd uit. "s Middags zijn Max en ik naar Groningen geweest en hebben daar de papieren gehaald voor onze reis naar Kopenhagen en alvast Deense Kronen gewisseld. Onze reis kan beginnen maar we moeten nog even wachten.
Verder hebben we niet dinsdag maar vrijdag een mooie fietstocht gemaakt van 55 kilometer.
Naar Zuidlaren, Zeegse, Schipborg, Gasteren via Eext en door Annen via Kielwindeweer weer naar huis
Afbeeldingsresultaat voor gasterse duinen
De Gasterse duinen zijn op dit moment zo prachtig met die bloeiende heide.
Afbeeldingsresultaat voor gasterse duinen

Afbeeldingsresultaat voor kiel windeweer
Altijd leuk om langs het kanaal te fietsen.
Zaterdag hebben we een fietstocht gemaakt naar Haren en daar wat boodschappen gedaan en het graf van de ouders van Max opgeknapt.
Vandaag ga ik werken in de borg. En dan staat de nieuwe week al weer voor de deur.
In de agenda staat dat we maandagmiddag bezoek krijgen en dat wordt vast gezellig.
Mevrouw Helder komt op bezoek de vrouw van de hoofdmeester van de lagere school van Max.
Woensdag heb ik een afspraak bij de kapper om 9.20 uur en vrijdagochtend ga ik even naar het lab voor bloedonderzoek voor de jaarlijkse controle. en 's middags ga ik werken in de borg. Zaterdag gaan we naar de verjaardag van Elise in Assen het dochtertje van mijn neef en zijn vrouw.
 Ze wordt 1 jaar.
Dan is het al weer tijd voor mijn volgende blog en de verjaardag vieren van de buurman.
Zo vliegt de week weer voorbij.
Ik wens jullie allemaal veel plezier en geniet van alles.
Groetjes
Ik sluit af met een leuk liedje Geniet van het leven. Gezongen door Stef Ekkel...nog nooit van gehoord. 

Geen opmerkingen: