zondag 20 augustus 2017

De heide staat in bloei

zondag 20 augustus 2017 
De heide staat in bloei en waar kun je dat mooier zien dan op het Dwingelderveld.
Afbeeldingsresultaat voor dwingelderveld
We zijn er gistermiddag gaan lopen en hebben genoten van de mooie vergezichten en hebben zelfs een adder gezien.


Mooie doorkijkjes.
Je kunt zeggen van de huidige tijd wat je wilt, maar er worden ook mooie dingen
gerealiseerd. 

Afbeeldingsresultaat voor adder

We hebben elkaar beloofd dat we binnenkort weer komen en dan een fietstocht gaan maken in dit prachtige gebied. 

Wat is er verder gebeurt deze week. We hebben een stedentrip geboekt. We gaan met het vliegtuig vanaf Eelde naar Copenhagen. Wanneer en hoelang laat ik nog weten.
Verder heb ik twee keer gewerkt op de borg en hebben we veel in de tuin gewerkt. We zijn ook nog op bezoek geweest bij mevrouw Riepma die een bacteriele infectie heeft aan haar been. Een vrouw van 91 jaar alleen wonend dat valt niet mee.
Maar gelukkig ze blijft en is steeds optimistisch wat een karakter heeft die vrouw.
In mijn werk was ze mijn leidinggevende en ik heb veel van haar geleerd. Nu leer ik nog steeds van haar de levenslessen. 

De komende week is het rustig en gaan we rustig voort met waarschijnlijk dinsdag een mooie fietstocht, want de weersvooruitzichten zijn gunstig.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe met mooi weer.
Ik sluit af met o heideroosje gezongen door de Havenzangers.


Afbeeldingsresultaat voor dwingelderveld


 

Geen opmerkingen: