zondag 23 juli 2017

verjaardag

zondag 23 juli 2017
Afbeeldingsresultaat voor verjaardag
De verjaardag van Janny, zij is vandaag 72 jaar geworden en we gaan op verjaardagsvisite bij haar.
Daniëlla is ook jarig vandaag de dochter van Vera en Rudy, zij is vandaag 20 geworden en heeft nog een heel leven voor zich en dat wens ik haar ook toe. Zo zullen er nog vele mensen jarig zijn en hen wens ik ook alle goeds toe voor de toekomst. Natuurlijk ook een fijne dag.
We hebben een fijne productieve week achter de rug. De zonnepanelen allemaal weer schoon gemaakt en het hele dak. Daarbij drie wespennesten ontdekt en vernietigd. Gras gemaaid en allerlei zaken geregeld waaronder een regenton van 100 liter aangelegd. Maar ja met die plensbuien van tegenwoordig was hij direct weer vol. Dus moet ik nu een overloop aanleggen met een bezinking in de tuin. Dat gaat binnenkort gebeuren.
In verband met de vakantieperiode wat vaker gewerkt bij de Fraeylemaborg en zo was ik er de afgelopen week getuige van dat een eindejaarsschoolfeest werd gehouden. Alle dames in het lang de heren in een keurig pak en gebracht met oude auto's.
foto van Bert Twickler.foto van Bert Twickler.
Donderdag zijn we naar de nieuwe dierentuin in Emmen geweest. Het was prachtig om te zien, vooral die gebouwen en de techniek er omheen, maar de dieren waren op vakantie volgens mij. Het was ook warm dus wie doet je wat. Maar het had een hoog Efteling gehalte vond ik.
foto van Bert Twickler.
foto van Bert Twickler.foto van Bert Twickler.
foto van Bert Twickler.
Afbeeldingsresultaat voor wildlands dierentuin
Afbeeldingsresultaat voor wildlands dierentuin
Ja het heeft wel wat om met zo'n truck door de savanne te rijden natuurlijk, maar of dit ten goede aan de dieren komt vraag ik me af. Ik vond de bavianen er zo triest bij zitten in een gat met allerlei stenen ze hadden geen boom om in te klimmen en zaten steeds zo vragend naar boven te kijken. Nee mooi om gezien te hebben, maar voorlopig even niet weer.
Het is nu 9 uur en ik maak me op voor de verjaardagsvisite bij Janny en wens jullie een fijne week toe. Helaas moet ik maandag op een begrafenis, want één van de bewoners van het appartementengebouw in Gasselte is overleden. De groetjes en tot volgende week zondag.
Ik sluit af met een lang zullen ze leven voor alle jarigen.


Geen opmerkingen: