zondag 16 juli 2017

planning

zondag 16 juli 2017 
Planning is belangrijk in het leven. Je kunt alles aan zijn lot over laten maar ik hou er van om dingen te regelen en te doen die je zelf in de hand hebt. Als je werkt heb je als het goed is een planning en nu ik op pensioen hou ik ook van plannen. Bijvoorbeeld......het weer volgen en denken als het morgen gaat regenen dan moet ik zorgen dat ik vandaag het gras maai. Zo ook met de toekomst......mensen die werken hebben rond deze tijd vakantie en plannen een vakantie in als het mogelijk is.
Wij zeggen nu niet dat doen we als het wat rustiger is en goedkoper dus plannen we in verband met de tuin en de tijd een vakantie in in september. We denken er nu al over na waar we naar toe willen en maken onze plannen. Wat het wordt?
We denken aan Dresden, Krakau, Berlijn.
Afbeeldingsresultaat voor dresden
Dresden het Florenz van het noorden.
Afbeeldingsresultaat voor dresden

Krakau prachtige stad en veel te zien in de omgeving.
 Afbeeldingsresultaat voor krakau

Afbeeldingsresultaat voor krakau
Auschwitz
Gerelateerde afbeelding
De zoutmijnen van Wieliczka
Afbeeldingsresultaat voor berlijn
Berlijn die prachtige stad waar van alles te beleven is.
Het wordt een reis om ons alvast op te verheugen. Maar voor die tijd hebben we nog veel te doen in en om het huis. Er moet nog het een en ander worden opgeruimd en een regenton worden aangebracht die de komende week geleverd wordt. Kunnen we planten water geven met regenwater.
Verder ga ik de komende week een aantal keren werken bij de Fraeylemaborg en zijn we van plan een mooie fietstocht te gaan maken. Het schijnt dat het mooi weer wordt.
Dus plannen genoeg.
Er staat nog genoeg in de planning zou ik zeggen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal leuke plannen maken en die ook ten uitvoer brengen.
Een fijne week wens ik jullie toe.
Misschien helpt Für Elise daar bij.


Geen opmerkingen: