zondag 21 mei 2017

bedankt

zondag 21 mei 2017
Bedankt en dat is bedoeld voor jullie dat jullie zo trouw mijn blog nog steeds lezen.
Afbeeldingsresultaat voor bedankjes tekst
Het is leuk om jullie reacties af en toe te mogen ontvangen en te zien hoeveel mensen het weer gelezen hebben. Ik ben van plan nog even door te gaan en hoop dat jullie dat ook doen.
Bedankt is ook bedoeld voor de mooie dag die ik heb mogen beleven afgelopen dinsdag. Het was bedoeld als een bedankje vanuit de Borg voor het werk wat wij als vrijwilligers doen en ook het komende jaar weer gaan doen. Het was gezellig en leuk om al die zaken weer te ontdekken.
Ik was nog nooit in het museum van Speeldoos tot Pierement geweest en heb genoten van de rondleiding en het zelf rondkijken. De koffie en het appelgebak was ook overheerlijk trouwens.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
Hierboven ben ik bezig om een strookje te maken om in een speeldoos te doen en dat er dan een melodie uit komt. Het is dus ook een doe museum. Leuk er zijn nog veel meer foto's maar ik zal jullie de rest besparen het is een aanrader dit museum. Dus op naar Doorn waar de keizer is overleden maar zijn geest waard hier nog rond volgens mij. Zijn stoffelijk overschot ligt nog steeds in het mausoleum in de tuin. foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
foto van Roelfiena Schaafstal.
Vervolgens zijn we naar het noorden gereden en hebben als afsluiting heerlijk en gezellig met elkaar gegeten, rond 20.30 uur waren we weer in Slochteren om naar huis te gaan.
Geweldig wat een leuke dag.
De rest van de week bestond uit de verjaardag visite bij mijn broer hij is 64 jaar geworden en ook dat was gezellig we hebben tot 22.30 uur buiten gezeten. Het weer is hier aangenamer in Nederland.
De zomer komt nu echt te voorschijn volgens mij. Alles spuit ook werkelijk de grond uit.
Vandaag gaan we naar een voorstelling in een boerenschuur in Nieuw Buinen. Het is een voorstelling die gaat over de Veenkoloniƫn. Dat sprak ons wel aan. Voor twee jaar geleden zijn we ook geweest en dat was een succes en we hopen dat dit het ook wordt.
Afbeeldingsresultaat voor roegzand nieuw buinen
Afbeeldingsresultaat voor roegzand nieuw buinen
Hoe het geweest is vertel ik de volgende week.
De komende week doen we het rustig aan. De tuin is bijna op orde en de garage moet nog verder ingepakt en de rommel worden opgeruimd. Maar ach dat zien we wel. Hemelvaartsdag komt er aan en als het deze week niet kan dan doen we het de week daar op. We moeten ons niet zo druk maken in deze tijd.
Ik laat het hier bij voor deze keer en ik sluit af met het Duitse volkslied. Als herinnering aan huis Doorn niet aan de keizer, want dat was niet zo'n beste.
Groetjes allemaal en een fijne week toegewenst.

Geen opmerkingen: