zondag 19 februari 2017

vol verwachting klopt mijn hart

zondag 19 februari 2017 
De titel is "Vol verwachting klopt mijn hart" Het is nog lang geen sinterklaas maar toch.
Wat gaat er allemaal gebeuren in de wereld. Is die president van Amerika nu helemaal gek of doet hij maar alsof. Het is toch verschrikkelijk hoe die man zich zelf het leven onmogelijk maakt.
Hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas. Als hij er nou iets mee opschiet! Hij denkt van wel en ik denk van niet. Met overleg en een goede voorbereiding en vooral je verdiepen in de ander bereik je volgens mij meer dan jezelf op de borst slaan en je eigen gelijk eisen. Dat kleineert mensen en dan roep je de opstand tegen jezelf op. Als hij de pers kleineert dan gaat de pers van zich afslaan en maken ze hem het leven moeilijk. Maar de man wil het niet inzien en volgens mij graaft hij zijn eigen graf. Maar we wachten af.
Afbeeldingsresultaat voor trump
We hebben een lekkend dak en dat is heel wat anders. Maar waar komt het van? Een dak inspectie wees uit dat het dak niet lekt maar dat er iets anders aan de hand is. Condensvorming vanwege de temperatuursverschillen? Verandering van de luchtstromen i.v.m. de vloerverwarming?
De aannemer komt de komende week langs en wellicht dat die de oorzaak kan ontdekken.
Vol verwachting klopt mijn hart.......
Afbeeldingsresultaat voor lekkend plat dak
De hele afgelopen week stond bol van de overleggen, vergaderingen en afspraken maken. Dat krijg je als je voorzitter bent en lid van allerlei groepen en commissies. Ik zei laatst tegen iemand die met pensioen ging......LEER NEE ZEGGEN.....als ik dit dan schrijf dan moet ik dat volgens mij ook weer leren.
Maar als ik er op terug kijk dan kan ik zeggen dat de missie erg goed geslaagd is.
Niet op alle punt is overeenstemming bereikt, maar met wat geven en nemen en er op terug komen in de komende week gaat veel lukken en dat geeft me een tevreden gevoel. Niet alle inspanning voor niets gepleegd.
Door een vergadering die erg belangrijk was op woensdagavond was ik vergeten dat ik ook een bloemschikavond had en ja wat is dan wijs. De vergadering.....en wat vonden mijn bloemschikcollegae ....Bert verdient een mooie bloemstuk en die hebben ze me gebracht. Ik was ze heel dankbaar voor dat mooie stuk en ik geniet er van.
foto van Bert Twickler.
De komende week zitten er nog wat overleggen aan te komen en hebben we ons voorgenomen om weer een dagje te gaan treinen.
Ik wil graag nog een keer naar Amsterdam om de tentoonstelling in de Hermitage te bezoeken over de laatste Tsaar van Rusland.
Afbeeldingsresultaat voor hermitage amsterdam tentoonstellingen

De nieuwe tentoonstelling 1917. Romanovs & Revolutie. Het einde van een monarchie is geopend

Als dat niet gaat lukken dan gaan we wellicht naar Leer in Duitsland al lang niet geweest en daar gezellig een dagje vertoeven lijkt me ook leuk. Want daar gaan we met de auto naar toe en naar Amsterdam met de trein en het is vakantietijd dus het kan wel eens heel druk zijn. 
Wat het is geworden dat verhaal ik volgende week. 
VOL VERWACHTING KLOPT MIJN HART
Ik sluit af met het Wolgalied gezongen door Ivan Rebroff. Ooit heb ik eens een concert van hem bijgewoond. Oude tijden herleven even. 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe. 

Geen opmerkingen: