zondag 17 april 2016

bliksem inslag

zondag 17 april 2016

 Een bliksem inslag op dinsdag nacht.
Rond de klok van half één 's nachts zaten we rechtop in bed van een heftige onweersslag. Van bed af en kijken of het elektrisch was uitgeslagen en dat was niet het geval. Woensdag ochtend wilden we de computer opstarten en die zei vergeet het maar. Kijkende naar het modem toen zagen we allerlei lampjes vreemd knipperen. De provider gebeld, die mat de zaak door en ja hoor stuk. De volgende dag een nieuwe gehaald na een avond zonder TV, computer en telefoon en ja na het installeren van het modem was de telefoon weer in de lucht en konden we ook weer TV kijken, maar de computer had er geen zin meer in. Die is nu in reparatie en ik ben benieuwd of hij nog te redden is. We wachten af. Ons leverancier van de veranda heeft ook een probleem, want die belde dat het materiaal dat nodig is voor de veranda in de fabriek was afgekeurd. Nu hebben we afgesproken dat de installatie maandag 25 april zal plaats vinden als alle omstandigheden gunstig zijn.
Ik verheug me er op dat hij geleverd wordt en we de tuin weer aan kunnen leggen.
We hebben ook al tegels uitgezocht en daarvoor komt morgenochtend iemand langs.
Dus er is veel in het vooruitzicht om naar uit te kijken maar ook veel werk aan de winkel.

Verder hoop ik dat het een rustige week blijft en we geen onweer weer krijgen, de computer het weer doet en we wellicht een bezoek gaan brengen aan de Keukenhof.
Of dat allemaal gelukt is? Ik laat het de volgende week weten.
Een hele fijne week wens ik jullie allemaal toe.
Ik sluit af met een mooi muziek stuk. Dit heb ik voor het eerst gehoord toen ik eens met de zonnebloem boot onderweg was en één lid van de bemanning dit speelde op een orgel in de Kerk van Boppart . Het is van Hayden en is getiteld DE KOEKOEK EN DE NACHTEGAAL.


Geen opmerkingen: