zondag 27 maart 2016

veranda

zondag 27 maart 2016 
Vrolijk Pasen allemaal
 
Veranda ja of nee......het is een ja geworden en in april wordt hij geplaatst.
We verwachten vele voordelen en gemak van deze aanschaf.

Zo gaat het ongeveer worden. We hebben nu veel zon in de kamer maar met de vloerverwarming is dat een lastige zaak. We hebben geen zonneschermen buiten en als we die wel zouden hebben is het lastig in dit land als je weg gaat om dan te bedenken laten we het scherm uit staan of niet.
Dus hebben we maar gekozen voor een permanente zonnewering om dan van alles in één keer af te zijn.
Dit wordt een hele ingreep weer, maar gezien onze ervaringen van het afgelopen jaar dan moet dit een makkie zijn. Het resultaat zal ik laten zien als alles klaar is. Op dit moment zijn er wat lijntjes uitgezet om de contouren wat zichtbaar te maken.
Verder zijn we gelukkig weer wat opgeknapt. We hoesten nog wat en alles is nog wat beurs van dat hoesten, maar er wordt op dit moment hard gewerkt aan de conditie om die weer op pijl te krijgen.
Vanmiddag mag ik werken in en rond de borg en gaan we aan het einde van de middag uit eten met ons tweetjes ........ gezellig.
Zo beleven wij Pasen 2016 dan maar weer.
Morgen gaan we asperges eten met nieuwe aardappelen.
Om het lente gevoel te krijgen.
De komende week is het hier en daar een bezoekje afleggen en woensdagmiddag geef ik mijn oud collegae van Visio een rondleiding door de borg. Donderdagmiddag gaan we als oud collegae van de GGZ met elkaar op bezoek bij Enna en dan moet ik de koffers pakken want maandag 4 april wordt ik in Arnhem verwacht bij de boot van de zonnebloem.

 Daar willen 68 gasten verzorgd worden door 63 medewerkers en 1 van die medewerkers ben ik. We gaan een wijnreis maken naar Duitsland en doen de plaatsen Köln, Rudesheim, en Duisburg aan. Beloofd een gezellige leuke reis te worden en mijn klus zal waarschijnlijk afwassen zijn.


En zo vliegen de dagen voorbij en komen de activiteiten op je af.
Hoe het allemaal gaat en wat we beleven zal ik hopelijk nog lang via mijn blog aan belangstellenden kunnen laten weten. Dit is dan mijn 1112e aflevering. Het is altijd weer een feestje om even dingen aan het blog toe te vertrouwen.
Tot volgende week. Ik wens jullie hele fijne paasdagen toe en sluit af met
Down the via DOLOROSA. Dit past geheel bij Pasen.


Geen opmerkingen: