zondag 13 september 2015

Bijna klaar

zondag 13 september 2015 
Wat een drukte, we hebben de hele week hard gewerkt. Het huis is nu bijna klaar.
Het is ons huis geworden en het voelt goed aan. Zoals de vorige week beloofd nu een inkijkje.
Eerst een drainage aangelegd langs het huis om het overtollige water af te voeren.
De geul gegraven, de drainage slang er in en de geul weer dicht. Heel wat zweetdruppeltjes verloren. 
Vervolgens alles gewassen, gestoft, gesopt en in huis gesleept. Met dit resultaat. 

 
 
 
 
 
Nu hebben jullie genoeg gezien van het huis. Het was een hele put en hier en daar moeten nog wat puntje op de i gezet worden.
Buiten hebben we een deel weer her bestraat en moet er nog het een en ander gebeuren.
Maar we nemen de tijd en doen het vooral rustig aan je moet je leeftijd in acht houden.
De installateur moet de verwarming nog aansluiten en dan kunnen we ons straks ook weer warmen.
De komende week gaan we weer wat dingen ondernemen.
Dinsdag gaan we een dagje naar Groningen. Bouwhaus bekijken en een bezoek brengen aan IKEA.
Woensdag ga ik weer bloemschikken in de Fraeylemaborg en vrijdag gaan we op verjaardagvisite bij Annemiek. Dan is de week al weer bijna om maar op zaterdagmorgen ga ik naar de Fraeylemaborg om mijn dienst te draaien. Zo zien we maar weer activiteiten genoeg.

Eerst dinsdag maar eens kijken in deze winkel. Max en ik zijn er al even geweest en hebben onze ogen uitgekeken en dat doen we dinsdag dan nog maar eens over. Eerst gezellig koffie drinken in het restaurantje en vervolgens winkelen.....we moeten nog een paar dingen hebben.
Zo dit is het voor vandaag, we maken er een gezellige zondag van en ik hoop jullie ook.
Een hele fijne week allemaal en tot volgende week zondag.
Groetjes
Ik sluit af met een stukje gregoriaans het is al even weer geleden dat ik dat heb gedaan.
Salve Regina


Geen opmerkingen: