zondag 29 maart 2015

gezellig en leerzaam

zondag 29 maart 2015 
Het is weer zomertijd. Even wennen, maar dat gaat ook wel weer lukken.

Wat een geweldige week hebben we achter de rug.
Veel bezoekjes afgelegd, de fietsen naar de 225 kilometer gebracht en nu kunnen we fietsen zoals we willen en de accu opladen wanneer we willen. De leverancier is nog even langs geweest om alles nog even weer na te kijken en daar kunnen er weer op uittrekken. Nu het weer nog.
Vervolgens hebben we bouw en verbouw plannen ontwikkeld en zijn in verregaande besprekingen met een aannemer. Een zeer ingrijpende verandering van de woning.
Aardbevingsschade opgelost en ook nog meer leefruimte voor de toekomst. Ik hoop het niet maar mochten we minder mobiel worden dan is er voldoen ruimte voor de rolstoel en eventueel een bed.
Als we tot aanbesteding overgaan dan laat ik dat waarschijnlijk volgende week weten.
En dan het werken op de Fraeylemaborg...wat is dat leuk en leerzaam.
In de loop van de week op een middag gewerkt...heel gezellig en ook informatief.
Hieronder zal ik een tekenfilmpje over de Fraeylemaborg zetten.
Dit geeft heel mooi de ontstaansgeschiedenis weer van de borg.
Zaterdagochtend was ik er om mee te helpen een hele grote groep te ontvangen die vanuit de Veluwe hier kwamen om het moois te bewonderen. Dit waren de Veluwse koren die ter afscheid ook nog voor ons zongen op de brug van de borg. Wat een heerlijke dag.
De komende week mag ik weer twee keer werken donderdagmiddag en vrijdag de hele dag.
Vrijdag worden de voorbereidingen getroffen voor een groots gebeuren op het voorterrein van de Borg. Daar is op tweede paasdag de Tuin en Lifestyle fair waarover ik al berichte.
Vrijdag help ik mee om de versieringen voor te bereiden.


Als het weer mee zit beloofd dit een mooi evenement te worden.
Verder gaan we de komende week ons verder verdiepen in de verbouwplannen.
Pas op voor woensdag 1 april......laat je niet foppen.
Ter afsluiting plaats ik een filmpje van de Veluwse koren.die de heer is mijn Licht zingen.
Ik wens jullie allemaal een goede stille week toe.


Geen opmerkingen: