zondag 8 maart 2015

het is bijna zo ver!!

zondag 8 maart 2015 
Het is bijna zo ver.....dat onze fietsen geleverd worden en daar bovenop nog onze stoelen ook.
Maar ook dat we kunnen gaan stemmen.
Dat laatste baat mij grote zorgen. Want veel mensen gaan niet kiezen. Dit is erg jammer.
We hebben die mogelijkheid en daarom denk ik grijp hem dan.
Hij en zijn partij hoeft in ieder geval niet op mijn stem te rekenen. 
Het zou geweldig zijn dat de Groningers gaan stemmen op een plaatselijke partij en de hele PVDA en VVD hun macht gaan verliezen. 
Het wordt dan waarschijnlijk ook een rommeltje, maar dat is het nu ook al. 
Ze hebben even onder het Haagse gordijn doorgekeken en even naar Groningen gekeken en na die verkiezingen denken ze vast laat maar weer vallen dat gordijn. Maar ik hoop dat hij definitief valt en ze weten dat Nederland meer is dan de randstad. 
Heb de afgelopen week als heel leuk vervaren. Maar ook best een beetje emotioneel. 
Met het opruimen van de garage veel spullen tegen gekomen van mijn ouders. Dingen waar zij erg aan gehecht waren en waarvan ik denk wat moet ik er nog mee en dus afscheid van genomen. Maar soms wel met een blik vooruit, zo van je als ik er niet meer ben weet de gene die het dan op moet ruimen helemaal niet van deze zaken en dus doe ik het dan maar zelf weg, maar het deed af en best wel een beetje pijn. 
A.s. dinsdag worden onze E-bikes geleverd en woensdag onze nieuwe stoelen. 
Wij hebben de garage opgeruimd en dus hebben we een mooie plek voor de fietsen. 
In de kamer maken we woensdag plek voor de nieuwe stoelen, want de oude stoelen neemt de leverancier weer mee. Opgeruimd staat altijd netjes. 
Heb nog niet eens verteld dat ik ben aangenomen als vrijwilliger bij de Fraeylemaborg. Heb gistermiddag weer gewerkt en het is heel leuk werk. Ik doe het met veel plezier en hoop het nog lang te mogen doen.
We vorderen al weer met rasse schreden Pasen en daarom wil ik afsluiten met een lied uit de Matheus passie. 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe. Tot volgende week zondag. 
 
Erbarme dich

Geen opmerkingen: