zondag 20 augustus 2023

meevaller

 zondag 20 augustus 2023 

Meevaller dat is het. Lees net in de krant dat hoorapparaten voorkomen dat je dement wordt. Nou dat is dan mooi meegenomen. Heb die dingen er ongeveer 12 uur per dag in en ik krijg steeds complimenten als ik ze uit doen dat ik ze zo lang heb gedragen. Maar ja het voldoet ook goed. en wat is het mooi dat ik de muziek weer zo mooi kan horen. Merk nu hoeveel ik van mijn hoge tonen kwijt was. 

Wat hebben we gedaan de afgelopen week naast de gebruikelijke huishoudelijke dingen.?

Een flinke fietstocht gemaakt en op verjaardagvisite geweest bij Grietje. De nicht van Max die 81 is geworden. 






De fietstocht naar Garnwerd had ik uitgezocht en zou ongeveer 45 km worden. Het was een prachtige tocht onder mooi fietsweer. Niet te veel zon en een heerlijke temperatuur. 

We fietsten van huis naar Scharmer, Harkstede, Meerstad, Groningen, Adorp, Hekkum, De Raken en zo naar Garnwerd. Daar heerlijk geluncht op het terras bij Garnwerd aan Zee en toen weer terug. Thuis aangekomen hadden we 68 km op de teller en waren we uitgeteld. Mijn accu was ook leeg trouwens. 

Het was na deze inspannende maar ook mooie dag goed rusten. 

Vrijdag werden we rond 10 uur bij Grietje en Willem verwacht op de verjaardagvisite. Het was gezellig en we hebben weer vele familieleden gesproken en zijn wel doorvoed weer huiswaarts gekeerd. We kregen ook nog een zak met bonen mee en die hebben we gelijk klaar gemaakt en in de vriezer gestopt. 

Zo is de week weer voorbij gevlogen. 

Zit tijdens het schrijven te luisteren naar een mooi klassiek stuk Armida Atto Primo scena 1 van Gavotta.l 

Daarmee besluit ik dan ook deze aflevering. Ik wens jullie weer een fijne week toe. 





  

Geen opmerkingen: