zondag 26 maart 2023

lente

 zondag 26 maart 2023 


Het is lente. Het begint te jeuken. De tuin roept. We hebben in de loop van de week al het een en ander in de tuin gedaan. Het is nu voor de komende week nog even rustig aan, want het wordt wat kouder met kans op vorst aan de grond. Maar alles groeit en bloeit voor zover mogelijk. Het ziet er met al dat geel best al wel gezellig uit. De afgelopen week hebben we bezoek gehad van een medewerker van de gemeente midden Groningen om te praten over de immateriële schade die we konden claimen en die is afgewezen. Het was een geweldig gesprek van een man die betrokken was bij het geheel en die onze maar ook andere zaken in zal brengen in een groot overleg. Ben heel benieuwd wat daar uitkomt. 




Donderdag was weer een bezoek aan de fysio en ik moet zeggen dat die behandeling wel een positief effect heeft.  Vanmiddag dan gaan we op bezoek bij schoonzus en broer. Mijn schoonzus was jarig afgelopen maandag maar door onze corona durfden we het nog niet aan om op bezoek te gaan dus wordt het vanmiddag. 
En dan staat er een nieuwe week voor de deur. Maandag gaan we op bezoek bij Elly een oud collega in Winsum. Met Ton en Diny. 
's Avonds is er een bijeenkomst in de kerk van Kolham en dan vliegen we op donderdag af. 
Dat wordt 's morgens op tijd weg naar het Martini ziekenhuis voor een bezoek met onderzoek bij de cardioloog. 
En ik blijf puzzelen met die moeilijke legpuzzel in de serre. Heb al een paar keer gedacht ik sodemieter hem bij het oud papier.Maar dan vind ik weer een paar stukjes en ga ik maar weer verder.
Ik hoop tussendoor toch het een en ander te kunnen doen in de tuin. Ook wil ik wat paastakken maken. Of dat gelukt is laat ik de volgende week wel zien. 
Ik hoop dat jullie niet vergeten zijn de klok een uur vooruit te draaien. 
Het is zomertijd.
Ik sluit af met een toepasselijk lied van Normaal.
Dames loat die rokjes now moar waaien. 
Fijne week wens ik jullie toe. 


 


  



Geen opmerkingen: