zondag 6 november 2022

verrassend

 zondag 6 november 2022 

Verrassend dat was het de hele week. Zondag was zoals ik verhaalde het optreden van het koor op NPO 2 wederom kunnen genieten maar nu extra omdat alles ondertiteld was. Dus begreep ik er meer van wat er allemaal gezongen werd. 


Dinsdag was de opening van de kunstmaand. We waren hier voor uitgenodigd maar zijn niet gegaan, want ik moest voor mijn jaarlijks onderzoek naar de dokter. Alles was prima in orde. Had zelf een week lang mijn bloeddruk opgenomen en dat was een goede zet. Als ik daar ben is het toch altijd te hoog. Het gewicht was weer met 2 kg toegenomen en dat moet anders en zal anders.



's Morgens hebben we deelgenomen aan de fitness club van het dorp en onze oefeningen gedaan ik was bekaf. Heb al een paar dagen spierpijn. Het was ook wel heftig moet ik zeggen, maar je moet er wat voor over hebben. Woensdagochtend heb ik samen met Nanni de bloemen in de borg gedaan als inval voor Bea. 


Donderdagochtend zijn we op bezoek geweest bij broer en schoonzus om kennis te maken met hun hondje. Bas is de naam en hij is 6 weken oud. Mooi dapper beestje. Mijn broer was naar het ziekenhuis geweest en ook positieve uitslagen gekregen dus dat was gezellig koffie drinken. 


's Middags hebben we bezoek gehad van Grietje en Willem en dat was ook zoals altijd heel gezellig. 


Vrijdagmiddag zijn we de stad Groningen in geweest. Lekker koffie gedronken bij Willem Albert en daarna het Forum weer bekeken daar was veel te doen over de transitie van warmtepomp tot isolatie e.d. 


Maar het hoogtepunt is toch altijd het uitzicht over de stad. 


Daarna lekker gegeten bij de WEVA en vervolgens weer met de bus naar huis. 

Hier hebben we lekker gesnoept van de wildkaart. 
Heerlijke hazenpeper gegeten. 

Gisteravond was wel heel verrassend. Ik werd gevraagd door de borg om aanwezig te zijn bij een etentje in de borg van een familie die daar een diner wilde houden. 



Dan vandaag de verjaardag van Max zijn broer helaas overleden, maar we brengen een bezoek aan zijn vrouw en proberen samen toch even stil te staan bij Fokke zijn verjaardag. Na dat bezoek gaan we even langs het kerkhof. 


En zo is de week al weer voorbij een hele mooie week vol verrassingen. 

Ik sluit af met een lied van het koor wat vorige week heeft gezongen in de RK Kerk te Sappemeer. 

Het Dzvinochok boys choir. 




Geen opmerkingen: