zondag 7 augustus 2022

hij komt

 zondag 7 augustus 2022 

Hij komt de nieuwe auto. Maandag 15 augustus om 10 uur kunnen we hem ophalen. 


Zo staat hij inmiddels bij de garage die hem nu verder aflevering klaar maakt. 

Kunnen wij beginnen onze huidige auto leeg te halen en op te ruimen. 

Zo blijft een mens altijd bezig. 

De afgelopen week hebben we heerlijk zitten lunchen aan het Leekstermeer bij Pool. Altijd leuk om daar op het terras een hapje te eten. 

Alleen deze keer was er veel wind de parasols vlogen over het terras. Maar gelukkig geen gewonden en het eten smaakte heerlijk. 
Ik heb de Ramensoep genomen en Max de Friet Rendang.
 


Vervolgens hebben we na een rondrit nog een kop koffie gedronken bij bakker Feenstra in Zuidlaren. 


Altijd leuk om even weer in Zuidlaren te zijn. 
Woensdagochtend zou Enexis langs komen om onze intelligente electriciteitsmeter te vervangen.
De man komt, kijkt en belt en gaat weer weg. Niets aan de hand. Het verhaal ging dat zij hem niet konden uitlezen. En dus kunnen we weer ons verbruik aflezen op de telefoon. 
In deze tijd van hoog oplopende kosten is dat wat de energie betreft geen overbodige. 
Direct kregen we van onze energie maatschappij een bericht dat we wat onze voorschotten beter op nul konden gaan zitten. Wat we dus niet gaan doen we laten het op 50 euro per maand. 

Nou dit valt dan weer mee. 
Woensdagmiddag hebben we broer en schoonzus op bezoek gehad. Altijd leuk. 
Gisteren zijn we begonnen met het dieet van Max en ik doe mee. Dit ter voorbereiding op het onderzoek van morgen. 
En dan zijn we al weer in de nieuwe week beland. Om 13 uur vindt het onderzoek plaats in het Martini ziekenhuis en dan hoop ik dat we gelijk de uitslag krijgen. 
Dinsdagmiddag ga ik op bezoek bij Bea....even bijpraten en de rest van de week zien we nog wel wat we gaan doen. Het wordt warm weer. 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe en ik hoop dat jullie de volgende week weer van de partij zijn. 
Ik sluit af met een mooi stukje uit de Messiah. Comfort ye my people. 







Geen opmerkingen: