zondag 5 april 2020

rust

zondag 5 april 2020 

Rust ja dat kon ik goed gebruiken na een stoere week met veel sjouwen en werken in de tuin.
Alle klussen waren bijna af en dan is het goed rusten.
Maar ja dan begint het weer te kribbelen en zie je tegels die smerig geworden zijn een dakrand die nog moet worden afgewerkt en borders die nog uitgedund en gewied moeten worden. Dus toch maar aan de slag. En ik moet zeggen dat dit een hele klus was en dat ik er ook wel van heb genoten. Alles ziet er nu volgens mij netjes uit en nu kunnen we echt even gaan rusten.
We hebben allerlei bijzondere gerechten gemaakt en natuurlijk gegeten en hebben ons zelf ook een stop opgelegd want anders groeien we dicht. We gaan de komende week fietsen in rustige gebieden.
Het is heerlijk toeven in de serre en we leren om ramen te openen om op die manier te voorkomen dat we in de serre het kookpunt bereiken. Er zijn dagen geweest dat het er 35 graden was en dat is toch niet aangenaam. Maar met een paar ramen open is het heerlijk.
Verder heb ik niet veel nieuws en dus beëindig ik dan ook deze keer mijn blog met een lied dat de stille week inluid. Groetjes en zorg goed voor elkaar.
Erbarme dich gezongen door Andreas Scholl.

Geen opmerkingen: